Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید نیکو سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بابلسر در گفت‌وگو باخبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)از مازندران با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید صارمی خبرنگاری خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و فرار رسیدن روز خبرنگار گفت: جمله‌ انبیاء پیام آوران و خبرنگاران الهی هم بوده‌اند و تمام مصلحان جهان که بشریت مدیون آنان است به نوعی خبرنگار بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حضرت زینب (س) از بهترین خبرنگاران دین مبین اسلام است که پس از وقوع عاشورای حسینی و به اسارت رفتن اهل بیت سالار شهیدان به افشاگری و بیان مظلومیت شهدای کربلا پرداخت.
نیکو با اشاره به این مطلب که قدرت قلم خبرنگار را می تواند به دو گونه سازنده و مخرب باشد، تصریح کرد: قدرت قلم خبرنگار می‌تواند شمشیری باشد که قداره‌بندان روزگاران و قدرتمندان دوران‌ها را به ستوه آورد و آنها را هدایت و یا از صحنه محو کند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر تصریح کرد: به طور خلاصه می‌توان گفت که خبرنگاری تیغی دو لبه است که می‌تواند جوامع بشری را به صلاح و رستگاری برساند و یا خدای ناکرده هم نوعان خویش را به تباهی بکشاند.وی با اشاره به این مطلب که حرفه خبرنگاری حرفه‌ای سخت در کنار زیبایی‌های خاص خودش است ادامه داد: پس چه خوب است که خبرنگاران ما با این همه سختی کاری که در پیش رو دارند با نقدی سازنده و منصفانه بتوانند جامعه خویش را بسوی اهداف متعالی پیش ببرند و در سازندگی کشور سهم بسزایی داشته باشند.سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: بنده به عنوان یک مسئول فرهنگی اعلام می‌دارم که حمایت از خبرنگار در شعار دادن و مراسم روز خبرنگار خلاصه نمی شود بلکه حمایت از خبرنگار در عمل، با احترام به آزادی قلم و آزاد اندیشی به اثبات می‌رسد. حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی

­
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این اجتماع قرآنی؛ مردم جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

حاضران با در دست گرفتن قرآن و پرچم ایران و پخش صدای کودک فلسطینی، اعتراض خود به اقدامات رژیم صهیونیستی را نشان دادند.

زیاد رشدی النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم میهمان ویژه این مراسم بود.

وی در این مراسم گفت: در این روز و ماه مبارک و این اجتماع قرآنی به ملت عزیز ایران سلام عرض می‌کنم، بدن‌های شما در تهران، اما قلوب‌تان در فلسطین است و مردم فلسطین دائما قلب‌شان با مردم ایران است.

زیاد رشدی النخاله تاکید کرد: قرآن جمع ما را با هم گرم می‌کند، در این جلسه قرآنی تاکید می‌کنم که قرآن و فلسطین باقی خواهد ماند و مردم فلسطین به مقاومت خود ادامه می‌دهند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار کرد: کسانی که در فلسطین مقاومت می‌کنند اهل انس با قرآن و حافظ آن هستند. با قرآن مقاومت و پایداری می‌کنیم و اسرائیل را با حمایت ایران نابود خواهیم کرد.

وی در پایان میلاد امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر
  • جنایات اسرائیل در غزه و اثبات حقانیت تشکیل جبهه مقاومت در منطقه
  • بازنشر پیام مهم «محمد الضیف» برای آزادی فلسطین
  • رئیسی: امروز حقانیت مسئله فلسطین و موضع مدافعان آن برای مردم دنیا اثبات شده است
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها
  • مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: حفظ حرمت نوامیس مسلمین، خط قرمز امت اسلامی است
  • حفظ حرمت نوامیس مسلمین و رزمندگان مقاومت، خط قرمز امت اسلامی است