Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نشست میزگرد صمیمانه ی #دزفول_امروزی با مسئولین شهرستان دزفول با حضور “ناصر نظری” رئیس اداره ی ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از دزفول امروز؛نخستین نشست میزگرد صمیمانه ی #دزفول_امروزی با مسئولین شهرستان دزفول با حضور “ناصر نظری”رئیس اداره ی ورزش و جوانان این شهرستان در دفتر پایگاه خبری تحلیلی دزفول امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

“عباس زارع” روابط عمومی اداره ی ورزش و جوانان شهرستان دزفول مسئول این اداره را در برنامه ی یاد شده همراهی کرد.

نشست فوق نخستین برنامه از سلسه نشست های میزگرد صمیمانه ی دزفول امروزی با مسئولین شهرستان دزفول و گفتگو با ایشان توسط به شمار می رود که بحمد الله با کیفیت مطلوب اجرا گردید.

گزارش لحظه به لحظه ی تصویری از این آیین را از نگاه لنز دوربین خبرنگاران دزفول امروز می بینید:

دکور برنامه همراه با چاشی سادگی و مزین به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، تصویر امام خمینی (ره) و امام خامنه ای رهبر انقلاب، گل و تزئینات صنایع دستی از جمله رومیزی ترمه بافی شده و ظرف کپوبافی (از هنرهای بومی و دست بافت های شهرستان دزفول) با تلاش و سلیقه ی دزفول امروزی چیدمان یافت.

مسئول اداره ی ورزش و جوانان شهرستان دزفول طی این نشست، با حوصله به مطالبات مردمی و پرسش های خبرنگاران دزفول امروز پاسخ گفت.

در ادامه کارت خبرنگاری افتخاری پایگاه خبری تحلیلی دزفول امروز با تصویری که از نظری حین اجرای برنامه گرفته شده بود به او اهدا گردید.

قاب عکس زیبای “فرمان امیرالمومنین امام علی (ع) برای مسئولین” شامل فرازی از نامه ی پنجم نهج البلاغه دیگر هدیه ی ارزشمند دزفول امروز به نظری بود.

همچنین طی برنامه ی فوق از آرم جدید پایگاه خبری تحلیلی دزفول امروز به دست این مسئول شهرمان رونمایی شد.

عکس یادگاری خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی دزفول امروز با مسئول اداره ی ورزش و جوانان شهرستان دزفول پایان بخش این برنامه بود.

نظری در پایان میزگرد از فضای صمیمانه ی حاکم بر برنامه و جوانان تلاشگری که با کوشش خود این برنامه و دیگر فعالیت های رسانه ای پایگاه خبری تحلیلی دزفول امروز را ممکن می سازند قدردانی نمود.

از شما مخاطبین عزیز که پرسش های خود را در اختیار ما قرار دادید و مسئول اداره ی ورزش و جوانان شهرستان دزفول که با حضور و پاسخگویی خود به سوال های شما باعث اجرایی شدن این برنامه شد سپاسگزاریم.

ان شاء الله متعاقبا و در بخش های بعدی خبری مشروح میزگرد فوق و تولیدات تیم چندرسانه ای دزفول امروز از این نشست را ارائه می دهیم.

همچنین در برنامه های بعدی میزبان دیگر مسئولین شهرمان هستیم که با اعلام قبلی پرسش های شما مخاطبین عزیز را از شما دریافت و به ایشان ارائه خواهیم نمود.

تصاویری دیگری از این نشست صمیمی را در ادامه پیشکش حضورتان می کنیم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: استفاده از توان جهاد دانشگاهی استان برای خدمت به قشر جوان، ضروری است و ما آماده همکاری هستیم.

جواد بازرگان امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان، اظهار کرد: در دوره‌های مختلف برنامه‌های مشترکی تدارک و اجرایی شده است که نتایج مطلوبی را شاهد بودیم. امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. برای تسهیل امور جوانان باید از هر فرصت و امکانی بهره برد و ما جهاد دانشگاهی استان را ظرفیتی در این راستا می‌دانیم که جوانان را در مسیرهای تعریف‌شده می‌تواند پرورش دهد و برای آنها مسیر تعریف کند.

او با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی و آشنا کردن جوانان علاقه‌مند به کسب و کار از جمله توانمندی‌های جهاد دانشگاهی استان است که امیدواریم با بستن تفاهم‌نامه به این امر دست یابیم، بیان کرد: ورزش از جمله حوزه‌هایی است که می‌توان به آن ورود کرد. قطعاً استفاده از ظرفیت‌های متقابل می‌تواند ما را به اهداف در نظر گرفته‌شده برساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: اداره‌ کل ورزش و جوانان در هر برهه‌ای آماده همکاری با جهاد دانشگاهی است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به نتایج مطلوب همکاری بین‌ بخشی جهاد با اداره‌ کل ورزش و جوانان، گفت: این اداره‌ کل در ادوار مختلف کمک حال جهاد دانشگاهی بوده و تجارب خوبی از این همکاری ثبت شده است که امیدواریم ادامه‌دار باشد.

وی بیان کرد: یکی از نتایج همکاری، فعالیت مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی در جهاد دانشگاهی است که اکنون حدود ۳۰ تیم در آن مستقرند و جوانان در حال فعالیت هستند. البته تعدادی از تیم‌ها رشد کرده و مستقل شده‌اند.

طاهر یوسفی‌ امیری اظهار کرد: یکی از تاکیدها در جهاد دانشگاهی این است که به‌ جای حمایت مستقیم فرهنگ اشتغال و ارتقای اعتماد به‌نفس در جوانان را جزو اهداف خود بگنجاند تا جوانان بتوانند به‌عنوان کارآفرین، مسیر شغلی درستی را طی کنند.

او با اشاره به اینکه توجه به زنجیره ارزش بسیار اهمیت دارد، گفت: باید به موضوع جوانان به‌صورت سیستماتیک توجه شود و همه بخش‌ها مد نظر قرار گیرد تا به نتیجه موردنظر دست یابیم.

در این دیدار، تفاهم‌نامه‌ ارائه خدمات هدایت شغلی و استعدادیابی و مشاوره شغلی حمایت از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های الگویی و انگیزشی شغلی و کارآفرینی و اشتغال گروه‌های هدف (جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال) بسته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است