Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا به نقل از گاردین، سلما هایک، بازیگر و تهیه کننده پیش از انتخاب ترامپ و بر اثر اختلافی که با همسایه‌اش پیدا کرد بود و امکان برنده شدن او در این ماجرا، به این نتیجه رسیده بود که آمریکا جایی است که ترامپ می‌تواند در آن برنده انتخابات شود.

این بازیگر مکزیکی-آمریکایی در اختلافی که با همسایه‌اش پیدا کرده بود، شاهد شلیک همسایه به سگش و کشته شدن او شد و بعد در مواجهه با پلیس دریافت که چنین افرادی می‌توانند با صحنه‌سازی برنده ماجرا هم بشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هایک مهاجری مکزیکی در آمریکا که نیمه اسپانیایی تبار و نیمه لبنانی است و در لندن زندگی می‌کند و همسری فرانسوی دارد که میلیاردی است که مالک کمپانی سن لورن و گوچی و استلا مک‌کارتنی است، از همانجا دریافت که این فرهنگ می‌تواند موجب روی کار آمدن فردی چون ترامپ بشود.

وی در مصاحبه‌ای با گاردین در حالی که درباره تازه‌ترین فیلمش با عنوان«محافظ شخصی هیت‌من» صحبت می‌کرد به مساله دیوار کشیدن بین آمریکا و مکزیک اشاره کرد و گفت: ترامپ نمی‌تواند دیواری را که از آن حرف می‌زند بسازد.

او در این باره گفت: فکر می‌کنم این کاردیوانه‌وار است و موجب بروز اتفاق‌های غیرمنتظره و تراژیک می‌شود.

هایک که در چند سکانس کوتاه از فیلم «محافظ شخصی هیت‌من» حضور دارد، آنقدر در این فیلم تاثیرگذار بوده که ساموئل ال جکسون دیگر بازیگر فیلم مدعی شده او همه فیلم را مال خودش کرده است.

هایک پیشتر هم به ترامپ اعتراضکرده و از حقوق زنانی که مدعی شده بودند ترامپ به آنها تعدی کرده، دفاع کرده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت