Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- به مناسبت فرا رسيدن دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا(ع) برگزاري برنامه اي تحت عنوان از گنبد طلا تا عرش کبريا در روز دوشنبه 21 مرداد 1396 (از ساعت 10 الي 12) در سالن آمفي تئاتر بيمارستان روانپزشکي ايران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، دهه ي کرامت يادآور لطيف ترين علائق، مهرو وفاهاي كم نظير يك خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوي برادراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تداعي كننده عزم و قاطعيت و اراده آهنين زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان اسلام ميباشد، يادآور تمام خوبي هاست.
اجراي مراسم جشن در بيمارستان ها و مراکز بهزيستي و توجه ويژه به اين گونه مراکز از سياست هاي مهم مديريت فرهنگي هنري منطقه 21 است که به شکل جدي در سال 96 پيگيري مي شود.
به همين منظور و با هدف اين که بتوان گامي در گسترشفضايلاخلاقيايندوبزرگوار به ويژه معرفي شخصيت والاي امام رضا(ع) (به جهت نزديک بودن به اين مناسبت) برداشت، مديريت فرهنگي هنري منطقه 21 با مشارکت بيمارستان روانپزشکي ايران ميزبان مخاطبان خود بود.
اين برنامه با اجراي محمد عربي و محسن سپهرپور و و با حضور گروه موسيقي "هيچ" با سرپرستي ساسان پاشايي فر، يکي از اساتيد جوان و برجسته ي حوزه ي موسيقي و جمعي از بيماران، پرستاران و پزشکان اين مجموعه برگزار شد.
تلاوت قرآن ، مراسم شعر خواني به مناسبت فرخنده ميلاد امام رضا(ع) و اجراي چند قطعه موسيقي زنده و برگزاري مسابقه در سالن آمفي تئاتر اين مجموعه بود که موجب گرديد حال و هواي دهه گرانقدر کرامت به اين بيمارستان منتقل و دلهاي بيماران اين بيمارستان به نور علي ابن موسي الرضا(ع) شاد گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان

جواد شفیعی ثابت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دهه کرامت گفت: شعار محوری برنامه های خدمت رضوی ، همه خادم الرضاییم
است و در این راستا برنامه های متنوعی توسط خادمیاران رضوی گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد.‌


دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه استقبال از کاروان زیر سایه خورشید از برنامه های ویژه این دهه است، گفت: حضور خادمان رضوی آستان قدس رضوی این دهه در گیلان فضای استان را عطر آگین خواهد کرد.‌

وی  با بیان اینکه ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت با فعالیت خادمیاران رضوی در گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد،‌ تصریح کرد: میثاق با ولایت(حضور در نمازجمعه)،ابناءالرضا (اجتماع نوجوانان رضوی)، برگزاری میز مشاوره در کانونهای تخصصی، اجتماع حمایت از فلسطین و مردم غزه،برپایی میز خدمت رضوی در نمازجمعه،‌ایران جوان(شکوه مادری)، برپایی چایخانه حضرت رضا(ع)،‌برپایی اردوهای جهادی، نشان ارادت( تجلیل از مدال آوران ورزشی که مدال خود را به امام رضا تقدیم کرده اند) و برپایی مراسم جشن ولادت حصرت معصومه و ولادت امام رضا در سطح شهرستان از اهم ویژه  برنامه های دهه کرامت در گیلان است.  
شفیعی ثابت خاطر نشان کرد: گیلان بیش از ۲ هزار خادمیار و یاور رضوی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد