Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:22:44 GMT

«سلفی دردسرساز» به روزنامه‌ها کشیده شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۰۴۵۲۳

ماجرای سلفی گرفتن نمایندگان مجلس با موگرینی در مراسم تحلیف، مهمترین حاشیه‌ای بود که همزمان با پایان مراسم و خصوصا پس از انتشار عکس‌های این اتفاق، بازتاب وسیعی در سطح رسانه‌ها داشت و واکنش‌ها و انتقادهایی را هم موجب شد. اغلب روزنامه‌های امروز (۱۶ مرداد ماه) در فاصله دو روز بعد از این اتفاق و پس از اینکه روز گذشته تحلیف را تیتر و عکس یک خود کردند، حالا به سراغ حاشیه‌ها رفته‌ و از زوایای مختلف و بعضا طنز به این موضوع پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، روزنامه «شرق» تصویر نخست خود را به کاریکاتوری از فدریکا موگرینی در حالی که با نمایندگان مجلس در حال سلفی گرفتن است، اختصاص داده و مطلبی با تیتر «قاب‌های بی‌نقاب» را در این راستا منتشر کرده است. این روزنامه به این نکته اشاره کرده است که نحوه برخورد مایندگان با موگرینی واکنش گسترده کاربران را برانگیخت. روزنامه «شرق» در این مطلب به سخنان پروانه سلحشوری، رییس فراکسیون زنان مجلس و واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره این اتفاق پرداخته است.

روزنامه «قانون» تصویر نخست خود را به کاریکاتوری از موگرینی و نمایندگان مجلس اختصاص داده است که برگرفته از تابلوی معروف «جیغ» است. این روزنامه در همین راستا مطلبی با تیتر «سلفی جیغ» و روتیتر «آنچه در روز تحلیف و در خانه ملت رخ داد از عدم آموزش کافی در کشور است» منتشر کرده و به تحلیل این اتفاق پرداخته است.

روزنامه «آفتاب یزد» تیتر یک «سلفی دردسرساز» را برگزیده و به حاشیه مراسم تحلیف رییس جمهور کشورمان اشاره کرده است. این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به عکس دسته جمعی موگرینی و نمایندگان مجلس در مراسم تحلیف اختصاص داده است.

روزنامه «اعتماد» در بخشی از صفحه نخست خود مطلبی با تیتر «از سلفی‌بگیران مجلسی تا مجلس بدون تشریفات» را منتشر کرده و در همین راستا عکسی از یک نماینده مجلس که در حال عکس گرفتن از موگرینی و دیگر نمایندگان است، منتشر کرده است.

روزنامه «فرهیختگان» مطلبی با تیتر «عرق شرم یک ملت» منتشر کرده و تصویر خود را به سلفی یکی از نمایندگان مجلس با موگرینی اختصاص داده است. این روزنامه در این مطلب به اعتراضات اجتماعی اشاره کرده و با یک جامعه‌شناس درباره رفتار نمایندگان گفت‌وگویی انجام داده است.

روزنامه «آرمان امروز» تیتر نخست «سلفی دردسرساز در بهارستان!» و روتیتر «پرونده سلفی‌گیران با موگرینی به هیأت نظارت می‌رود؟» را انتخاب کرده است. این روزنامه به واکنش حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهورو عذرخواهی نماینده مردم شیراز در مجلس به دلیل این رفتار خود پرداخته است.

روزنامه «ایران» در بخشی از صفحه نخست خود مطلبی با تیتر «روایت نماینده اصولگرا از عکس سلفی با موگرینی» منتشر کرده و به حاشیه‌های مراسم تحلیف پرداخته است.

روزنامه «شهروند» تصویر نخست خود را به عکسی از یک نماینده مجلس که در حال عکس گرفتن با موگرینی است، اختصاص داده و در همین راستا تیتر «تحلیلی از یک اتفاق غیرمنتظره در حاشیه مراسم تحلیف» را انتخاب کرده است.

روزنامه «کیهان» تصویر نخست خود را به سه عکس از نمایندگان مجلس و موگرینی اختصاص داده و تیتر یک «این نمایندگان می‌خواهند پاسخ مادر تحریم‌ها را بدهند؟!» را منتشر کرده است.

روزنامه «همشهری» در بخشی از صفحه نخست خود مطلبی با تیتر «حاشیه‌های ادامه‌دار تحلیف» را انتخاب کرده و به حاشیه مراسم تحلیف پرداخته است.

روزنامه «وطن امروز» تیتر نخست «تکرار نکن!» را انتخاب کرده و به حاشیه مراسم تحلیف رییس جمهور کشورمان پرداخته است و عکس نخست خود را به نمایندگان مجلس که در حال عکس گرفتن از موگرینی هستند، اختصاص داده است. این روزنامه در صفحه طنز راه‌راه به این اتفاق پرداخته است.

روزنامه «جوان» تیتر یک «حال ملت بد شد» را برگزیده و تصویر نخست خود را به عکس گرفتن نمایندگان مجلس از موگرینی در مراسم تحلیف، اختصاص داده است.

روزنامه «وقایع اتفاقیه» تصویر نخست خود را به سلفی گرفتن نمایندگان مجلس از موگرینی در مراسم تحلیف اختصاص داده و در همین راستا تیتر «دبیرستان بهارستان» را برگزیده است.

روزنامه «خراسان» تصویر نخست خود را به عکسی از سلفی گرفتن یکی از نمایندگان مجلس با فدریکا موگرینی اختصاص داده و در این راستا تیتر «موج انتقادها از سلفی حقارت» را انتخاب کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، اخبار اقتصادی ، تیتر روزنامه های اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9m

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌- سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت