Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بازيکن پيشين فوتبال ايران گفت: اقدام شجاعي و حاج‌صفي اصلا خوب نبود و آنها به آرمان‌هاي 80 ميليون ايراني و شهدا بي‌احترامي کردند. هادي آهنگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، در خصوص حضور مسعود شجاعي و احسان حاج‌صفي در ديدار مقابل نماينده رژيم اشغالگر قدس، اظهار داشت: اقدام اين بازيکنان اصلا خوب نبود و آنها به آرمان‌هاي 80 ميليون جمعيت ايران و شهدا بي‌احترامي کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث عدم حضور نمايندگان ايران مقابل نمايندگان رژيم غاصب اسرائيل از سال 1348 مسئله بوده و آن زمان با حضور هاپوئل اسرائيل در ايران ما قصد بازي مقابل اين تيم را نداشتيم.

وي افزود: آن زمان رژيم شاهنشاهي از اسرائيل حمايت مي‌کرد اما مردم و ورزشکاران با اين اقدام مبارزه مي‌کردند ولي نمي‌دانم در شرايط فعلي چطور اين بازيکنان قبول کردند مقابل نماينده رژيم اشغالگر قدس به ميدان بروند. امثال حاج‌صفي و شجاعي نبايد فراموش کنند از کجا و چه شرايطي به موقعيت فعلي رسيدند و هر چه درآمد و اعتبار دارند از فوتبال ايران است. آيا اين بازيکنان که پول‌هاي زيادي از فوتبال ايران به دست آوردند تا به حال اقدامي براي مردم انجام داده‌اند که حالا به خود اجازه مي‌دهند مقابل رژيم غاصب صهيونيستي به ميدان بروند؟

بازيکن يپيشين فوتبال ايران تاکيد کرد: با اقدام اين بازيکن دل مردم آتش گرفت و که اگر اين نفرات به نظام جمهوري اسلامي اعتقاد داشتند و پايبند بودند نبايد مقابل آنها بازي مي‌کردند. در ساليان اخير بيش از 200 ورزشکار مقابل نمايندگان رژيم غاضب صهيونيستي به ميدان نرفتند و حتي قيد مدال طلاي جهان و المپيک را زدند اما اين نفرات به خاطر پول اين کار را نکردند.
آهنگران با تاکيد بر برخورد سفت و سخت با اين بازيکنان يادآور شد: شجاعي و حاج‌صفي آخر فوتبال خود هستند و اگر هر باشگاهي در ايران اين نفرات را بپذيرد مرتکب خيانت شده است. تيم ملي نيز بايد براي هميشه آنها را کنار بگذارد و مطمئن باشيد با نبود آنها هيچ اتفاقي نخواهد افتاد. من با کي‌روش اختلاف سليقه دارم اما او در اين ساليان اخير نشان داده که نبود هيچ بازيکني به تيم ملي لطمه نزده است. شجاعي که کاملا به پايان فوتبال خود نزديک شده است اما حاج صفي شرايط بهتري دارد ولي با اين وجود با توجه به اقدام آنها نبايد ديگر در تيم ملي جايي داشته باشند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)
مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)
فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)
غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)
الهه جاویدان (بوشهر)
مینا ایری (گلستان)
زینب اسماعیلی (مازندران)
راحیل جعفری (فارس)
کیمیا نوری (تهران)
فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)
سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)
رقیه جلال نسب (خوزستان)
مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)
کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)
مائده بیرنگ (گیلان)

دیگر خبرها

  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران