Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@17:21:44 GMT

هیچ کدام از برنامه‌هایمان روی زمین نمانده است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۰۵۲۸۲

هیچ کدام از برنامه‌هایمان روی زمین نمانده است

به گزارش وانانیوز، غلامرضا امینی در گفت‌وگویی، درباره نتایج ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان گفت: در حالت کلی نتایج خوب بود. البته پسران در کایاک در حد انتظار ظاهر نشدند، اما نتایج بانوان خوب بود و آنها توانستند به فینال B راه پیدا کنند.

وی افزود: هنوز در خصوص تحلیل نتایج در هیات رئیسه صحبت نکرده‌ایم و برای ارزیابی بیشتر می‌توانید از مربی تیم سوال کنید، اما فکر می‌کنم از نظر کلی نتایج خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که می‌دانید کشورهای اروپایی در قایقرانی مطرح هستند و ما هم برای اینکه از کشورهای آسیایی مثل قزاقستان، ازبکستان و ... عقب نمانیم باید در مسابقات جهانی شرکت کنیم. من فکر می‌کنم ورزشکاران ما نسبت به دوره قبل ارتقاء داشتند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه این مصاحبه درباره جذبمربی خارجی در آبهای آرام، عنوان کرد: باید ببینیم در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان چه نتیجه‌ای می‌گیریم. در کانو نتیجه خوبی داشتیم، اگر کادر آبهای آرام جوانان نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا بگیرد تعامل را با آنها بیشتر می‌کنیم. در حال حاضر برای جذب مربی خارجی در آبهای آرام برنامه‌ای نداریم.

امینی همچنین درباره حضور افشین فرزام در دریاچه آزادی با وجود استعفا، خاطرنشان کرد: او در استان تهران فعالیت می‌کند و با این تیم در آزادی است. امیدوارم که بتوانیم بین او و جیوگا تعامل ایجاد کنیم. فرزام یکی از بهترین مربیان ماست.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده قرار است فرزام به مسابقات قهرمانی آسیا همراه تیم روئینگ اعزام شود، گفت: هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ایم.

امینی درباره شرایط جیوگا در اردوی تیم ملی روئینگ، عنوان کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی چیزها مشخص خواهد شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین درباره شرایط مالی فدراسیون، یادآور شد: با کمکی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داشته‌اند هیچ کدام از برنامه‌های ما روی زمین نمانده است. در چند ماه آینده قرار است 180 ورزشکار را در روئینگ و آبهای آرام به مسابقات مختلف اعزام کنیم که این اعزام‌ها با کمک وزارت و کمیته صورت می‌گیرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران