Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@18:12:39 GMT

جی ام ۸۰۰ هزار دستگاه پیکاپ را فراخواند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۰۵۴۵۴

جی ام ۸۰۰ هزار دستگاه پیکاپ را فراخواند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، این شرکت می‌گوید که این خودروها ممکن است به‌طور موقت نیروی الکتریکی کمکی برای گردش فرمان را، به‌ویژه در دور زدن‌های با سرعت پایین، از دست بدهند.

این بازخوانی در مورد خودروهایی است که مدل آنها ۲۰۱۴ و به بعد باشد. اغلب این خودروها در آمریکا فروخته شده‌اند اما از این میان حدود ۱۰۰هزار دستگاه خودرو در بازارهای دیگر به فروش رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جی‌ ام در مورد بازخوانی به صاحبان خودروها اطلاع رسانی خواهد کرد. نمایندگی‌های جی‌ام نرم‌افزار قدرت الکتریکی فرمان را به صورت رایگان به روز رسانی خواهند کرد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2946816093755314849 برچسب‌ها : جنرال‌ موتورز جی ام ۸۰۰ هزار دستگاه پیکاپ را فراخواند پیکاپ شورولت لینک کوتاه : اخبار مرتبط فراخوان گسترده بی‌ام‌دبلیو دوشنبه 10 آبان 1395 20:05 پژو برای آتش‌سوزی فراخوان داد سه شنبه 27 تیر 1396 10:10

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها زن گربه ای در 71 سالگی نامزد کرد اعتراف تلخ خواننده مشهور: به زودی می میرم! +عکس تیراندازی در کهریزک / سرباز خشمگین هم خدمتی هایش را به رگبار بست شهر گوجه‌ فرنگی + عکس دختر رئیس جمهور در کنار دختر طلایی ایران +عکس وقتی متوسلیان توی گوش رفعت اسد زد/ خاطرات ناگفته از دپیلمات ربوده شده کشورمان معرفی امن‌ترین و خطرناک‌ترین کشورهای جهان + جایگاه ایران درمان زانو درد با نسخه طب سنتی نحوه امنیت مراسم تحلیف روحانی وزیری که کمترین شانس رای اعتماد را دارد لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها گوگل در حال آزمایش قابلیت تغییر سرعت ویدیو برای اپلیکیشن اندرویدی یوتیوب است جدیت مجلس در تامین بودجه نیروهای مسلح گجت پوشیدنی جدید سامسونگ تاییدیه Bluetooth SIG را دریافت کرد مشخصات و زمان معرفی احتمالی نوکیا 2 + عکس آیفون اس ای جدید در اوایل سال 2018 معرفی می‌شود خودروهای بد فروش بین 30 تا 50 میلیون تومان+عکس ذرات سرطان‌زا در هوای قم شهر گوجه‌ فرنگی + عکس وقتی متوسلیان توی گوش رفعت اسد زد/ خاطرات ناگفته از دپیلمات ربوده شده کشورمان آشنایی با بالگرد تهاجمی AH-64 Apache بوئینگ + فیلم آخرین مطالب همه سایت 11:54 جی ام ۸۰۰ هزار دستگاه پیکاپ را فراخواند 11:46 حجت الاسلام تحریری به تولیت مدرسه مروی منصوب شد 11:41 چطور کارمندهای خوشبختی باشیم؟ 11:40 گوگل در حال آزمایش قابلیت تغییر سرعت ویدیو برای اپلیکیشن اندرویدی یوتیوب است 11:37 باشگاه المپیاکوس: انصاری فرد را دیگر نمی خواهیم 11:35 دانشمند ایرانی از ته سیگار آسفالت ساخت! +عکس 11:29 سلفی نمایندگان مجلس ایران با موگرینی جهانی شد! +عکس 11:29 گرانترین گل جهان +عکس 11:19 خودروی جدید فرانسوی در ایران +عکس 10:58 بازداشت افراد مرتبط با حزب‌الله در کویت فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 760 هزار متر مربع با 5 هزار و 500 نفر پرسنل سالانه 22 هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و 12 هزار و 500 دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از 600 درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال 1404 نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • با ارزانترین لیبل ایران آشنا شوید
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!