Web Analytics Made Easy - Statcounter


برگزاری دوره های تخصصی و کارگاهی جهت دانش افزایی و تاکید اجرای برنامه های اقتضایی و رسمی برای مربیان از مصوبات مهم نخستین نشست هم اندیشی مدیران مهدهای قرآن شکوفه های مؤسسه کشوری مهدقرآن بود.

به گزارش بی‌باک، در این نشست هم اندیشی سید محمود چاوشی مدیر این مؤسسه طی سخنانی با اشاره به نکات شناخت روحی عاطفی و توانمندی های کودکان، اجرای طرح های علمی، آموزشی تأثیرگذار با مؤلفه های تربیت دینی و قرآنی جهت کودکان و نوجوانان را در مهد قرآن شکوفه‌ها مورد تأکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش همچنین مسعود تهرانی فرجاد معاونت تخصصی کودک و نوجوان مؤسسه فرایند تهیه و تدوین آئین نامه های برگزاری دوره های آموزشی تکمیلی؛ ضمن خدمت و ارائه مقالات استاندارد علمی و تجربی توسط مربیان شاغل در مهد شکوفه ها با هدف افزایش کارآیی و تصویب لوح "منشور خدمت" را از مهم ترین مصوبات جلسه هم‌اندیشی مدیران مهد شکوفه ها برشمرد. این گزارش می افزاید مهد قرآن شکوفه‌ها تحت نظارت مؤسسه کشوری مهد قرآن در مناطق شمال، شرق، جنوب و غرب تهران فعال می‌باشند.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه ملی و بین‌المللی رسانه است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی اظهار کرد: سیزدهمین جشنوارۀ نشریات دانشجویی «تیتر» که امسال در مشهد مقدس و در کنار مضجع شریف علی‌ابن موسی الرضا(علیه السلام) برگزار می‌شود، فرصت مغتنمی است تا دانشجویان عزیز، مدیران و سردبیران ارجمند این نشریات در کنار کارشناسان محترم نشریات دانشجویی و مدیران کوشا در دو وزارت خانۀ علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تعاملی پویا و هدفمند به تبادل تجربیات گران‌سنگ خود بپردازند و با حقوق و تکالیف خود در عرصۀ تولید آثار دانشجویی بیشتر آشنا شوند‌.

وی افزود: تنوع آثار و گوناگونی موضوعات در رشته‌های این جشنواره حکایت از گستردگی فعالیت نشریات دانشجویی و روند رو به رشد آن دارد.

وزیر فرهنگ تصریح کرد: در سال‌های اخير، ایجاد تنوع در قالب‌های رسانه‌ای و پیدایش رسانه‌‌های نوین و رشد و پویایی بی وقفۀ پدیده‌هایی نظیر دانشجو خبرنگار که اساساً نگاه سنتی به رسانه را به چالش کشیده است، ایجاب می کند در عرصه‌های مختلف به نوآوری و درک درست از شرایط امروزی رهنمون شویم. علاوه بر این، در دنیای امروز، جنگ، جنگ روایت ها با ابزارهای رسانه ای است که تأثیر و اهمیت آن بیش از ابزارهای جنگی است.

اسماعیلی گفت: از این منظر پیشنهاد می‌شود اسناد و متون حقوقی گذشته با نگاه تازه بازبینی و به روزرسانی شوند؛ اقدامی که در پرتو آن فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نیز به عنوان عرصه‌های جدید فعالیت رسانه‌ای دانشجویی به رسمیت شناخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این مسیر که تدبیر و همراهی دبیرخانۀ شورای عالی انقلاب فرهنگی را طلب می‌کند، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه و همیار دو وزارتخانۀ علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود.

وزیر فرهنگ ادامه داد: این نکته مهم است که دانشجویان عزیزمان، فعالیت در نشریات دانشجویی و قلم زدن در این عرصۀ نسبتاً محدود را مقدمه و تمرینی برای یادگیری فعالیت رسانه‌ای در آینده و در سطح ملی و بین‌المللی بدانند، این تجربه بی‌شک مسیر رسانه‌نگاری در عرصه‌های بزرگ‌تر را برای آنان تسهیل خواهد کرد.

وی بیان کرد: فرصت را غنیمت می‌شمارم و ضمن تبریک به برندگان این دوره از جشنوارۀ نشریات دانشجویی، از مدیران و دست اندرکاران این رویداد قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه ملی و بین‌المللی رسانه است
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه سال جاری
  • شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد
  • تهران قدیم | تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل/ عکس