Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-03@03:26:09 GMT

تصاویر جاسوسی جدید از سوپر سدان مرسدس بنز AMG GT

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۰۶۸۷۲

تصاویر جاسوسی جدید از سوپر سدان مرسدس بنز AMG GT

گروه فناوری _ سوپر سدان مرسدس بنز در حالی شکار عکاسان شد که در دو نوع با سر اگزوزهای مختلف دیده شد.به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از سوپر سدان مرسدس بنز به دست آمده که جزئیات بیشتری از آن به نمایش می‌گذارند. نشانه بارز این خودرو، جلو پنجره مخصوص AMG GT است. نکته جالب این است که این خودرو در دو نوع مختلف دیده شده که سر اگزوزهای آنها با هم تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا مهندسان مرسدس تنها به دو نوع سر اگزوز متفاوت می‌اندیشند و یا به طور کلی، دو یا چند نوع مختلف از این سدان را آزمایش می‌کنند؟

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از جی اس ام ، منابع داخلی گزارش می‌دهند که قوای محرکه این خودرو از نوع هیبریدی خواهد بود که مانند همان نمونه‌ای است که در کنسپت GT در نمایشگاه خودروی ژنو دیدیم. این سیستم از یک موتور درون سوز 4.0 لیتری 8 سیلندر و یک موتور الکتریکی تشکیل شده که در حداکثر کارایی، قادر است 805 اسب بخار قدرت تولید کند. این سیستم EQ Power + نام گرفته که از تیم فرمول 1 مرسدس بنز به قرض گرفته شده است و نشان تجاری آن مدتی قبل برای خودروهای الکتریکی مرسدس ثبت شد.

چنین قدرتی، می‌تواند شتاب و حداکثر سرعتی معادل یا حداقل نزدیک به خودروهای سوپر اسپرت برای این سدان چهار در فراهم کند. بدین ترتیب احتمالا شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت آن کمتر از 3 ثانیه خواهد بود و از آنجا که این، یک خودروی هیبریدی است، احتمالا حالت حرکت تمام الکتریکی هم برای آن در نظر گرفته خواهد شد. باتری هنگامی که خودرو حرکت می‌کند، دائما شارژ می‌شود بنابراین حداکثر قدرت همیشه در دسترس خواهد بود.

البته سوالی که مطرح است، این است که آیا این سدان واقعا 5 در محسوب می‌شود تا بتواند با خودروهایی چون پورشه پانامرا و آئودی RS5 اسپرت بک رقابت کند. حالت سقف نشان می‌دهد که محفظه بار در همان عقب خودرو قرار می‌گیرد و البته نمونه‌های غیر هیبریدی آن هم برای رقابت با محصولات مشابه، در دسترس خواهد بود.

انتظار می‌رود که مرسدس بنز، این خودرو را اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال 2018 معرفی کند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کرد و به تساوی 2-2 رسید.

بایرن بعد از گل وینیسیوس در نیمه اول موفق شد توسط لروی سانه و هری کین در نیمه دوم به گل برسد. تیم آلمانی امید زیادی برای برد در این بازی داشت که ضربه پنالتی وینیسیوس معادلات را بهم ریخت و کار به تساوی کشید.

پس از این بازی بازیکنان هر دو تیم با خبرنگاران گفتگو کردند تا نظرات خود در مورد بازی را اعلام کرده و به سوالات پاسخ دهند.

هنگامی که توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ، با میکروفون شبکه سی‌بی‌اس اسپورت صحبت می‌کرد متوجه حضور اورلین شوآمنی، هافبک رئال مادرید، شد.

شوآمنی برای شوخی با مولر مقابل دوربین قرار گرفت و سپس رد شد. مولر در میان گفتگوی خود برای شوخی با بازیکن رئال گفت:"اون اینجاست و به همه چیز گوش می‌دهد، شوآمنی می‌خواهد تاکتیک‌های ما برای بازی برگشت را بداند!"

دیگر خبرها

  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • فیلم| هر جا که باشید، این مرسدس بنز به دنبال شما می‌آید!
  • بازطراحی مرسدس بنزهای کلاسیک با تکنولوژی 2024 (عکس)
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز