Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@10:34:10 GMT

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از جیب صاحبکار

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۰۷۶۳۶

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از جیب صاحبکار

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناززاهدان،سرگرد سرحدیرئیس پلیس فتا استان در‌ تشريح اين خبر اظهار کرد: فردی به این پلیس مراجعه و از برداشت مبلغ قابل توجهی از حساب بانکی‌اش توسط فردی ناشناس خبر داد که در پی آن پرونده تشکیل و در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرحدی افزود: با انجام بررسی‌های فنی و تخصصی مشخص گردید تمامی مبالغ فوق صرف خرید اینترنتی بلیط سفر هوایی شده که با پیگیری و بررسی فنی سرنخ‌های موجود، فرد مورد نظر شناسایی و به این پلیس احضار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در اظهارات خود گفت، یکی از دوستانم مدتی در آژانس هواپیمایی متعلق به شاکی کار می‌کرد و از آنجا که شاکی انجام برخی از امورات بانکی و اینترنتی خود را به وی سپرده و اطلاعات کارت بانکی‌اش را نیز در اختیارش قرار داده بود‌، از این اطلاعات سوء استفاده و اقدام به خرید چندین فقره بلیط هواپیما کردم.

سرگرد سرحدی گفت: با توجه به اينكه بيشتر سرقت‌های اينترنتی به علت اعتماد بیجا به ديگران‌ مي‌باشد شهروندان در حفظ و نگهداری اطلاعات بانكي‌شان كوشا باشند و به هیچ وجه اطلاعات کارت عابر بانک خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صوتی که از توانایی و سواد لازم برخوردار نیستند از افراد مطمئن کمک بگیرند.

رئیس پليس فتا سیستان و بلوچستان در پايان از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش ثبت گزارش مردمی اقدام نمایند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارق اینترنتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد

بازدیدکنندگان برای بازدید از موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می‌توانند از امروز به شکل اینترنتی بلیت موزه‌ها را تهیه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام کرد:  با توجه به استقبال و حضور پرشمار گردشگران از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، به ویژه در ایام آخر هفته و تعطیلات رسمی با هدف تسهیل تهیه بلیت، گردشگران می‌توانند از طریق سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های آپ، تاپ، تفریحاتی و علاءالدین تراول اقدام به خرید اینترنتی بلیت موزه‌ها کنند. 

بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلمان و استادان دانشگاه

بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه  در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت تا دیگر صف‌های طولانی شکل نگیرد.

یکی از ویژگی‌های خرید بلیت به شکل اینترنتی اطلاع از تعطیلی موزه‌ها هنگام خرید است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • فروش اینترنتی دارو
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com