Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:29:14 GMT

عنوان هفتمی کشتی گیر قمی در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۰۷۷۰۹

عنوان هفتمی کشتی گیر قمی در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی

قم - رئیس هیئت کشتی استان قم از عنوان هفتمی کشتی گیر قمی در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی در فنلاند خبر داد.

محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محمد جواد رضایی کشتی گیر جوان قمی با کسب دو پیروزی و قبول یک شکست با قرار گرفتن در جایگاه هفتمی به کار خود در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی جوانان جهان پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محمد جواد رضایی فرنگی کار قمی در وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان کشور با دوبنده تیم ملی در رقابت‌های ۲۰۱۷ جهانی فنلاند در دور نخست کنستانتین سوبولفسکی از اوکراین را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک هشتم پایانی شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: رضایی در دور دوم در برابر رینات بالتاشف از قزاقستان با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید تا برای قرار گرفتن در جمع چهار نفر برتر این رقابت‌ها به دیدار حریف ارمنستانی خود یعنی تیگران می‌ناسیان برود.

وزیری بیان داشت: رضایی در دور سوم مقابل تیگران می‌ناسیان از ارمنستان با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، رضایی از دور رقابت‌ها کنار رفت و در جایگاه هفتم قرار گرفت.

وی عنوان کرد: روح الله میکائیلی مربی سازنده و پرتلاش کشتی فرنگی استان قم به عنوان مربی درکنار تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشت که تیم کشتی فرنگی ایران با ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز و کسب ۵۸ امتیاز برای نخستین بار به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: فرنگی کار قمی در ترکیب تیم ملی در فنلاند چندی قبل توانسته بود در مسابقات جوانان آسیا به مدال طلا دست پیدا کند و پیش از آن هم در مسابقات نوجوانان آسیا در هند مدال کسب کرده بود اما دستش از مدال جهانی کوتاه ماند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد