Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین نقوی حسینی با اشاره به برگزاری نشست فوق‌العاده صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد: در این جلسه موضوع تحولات منطقه به‌ویژه تحولات عراق همچون برگزاری همه‌پرسی در اقلیم کردستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او گفت: با توجه به اهمیت بحث، مقرر شد که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، فردا جلسه ویژه‌ای برای بررسی تحولات عراق با حضور مسئولان وزارت خارجه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود کمیسیون امنیت به حادثه تیراندازی در کهریزک

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین اعلام کرد: حادثه تیراندازی در میدان تیر ارتش واقع در منطقه کهریزک تهران نیز در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و کمیته دفاعی کمیسیون، مسئول بررسی و ارائه گزارش آن به کمیسیون تعیین شد.

ادامه بررسی طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا

نقوی حسینی در پایان در واکنش به آخرین وضعیت بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا که قرار بود امروز در کمیسیون امنیت به تصویب نهایی برسد، اعلام کرد: در این جلسه جزئیات طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه مورد بررسی قرار گرفت و برخی از مواد آن به تصویب رسید ولی هنوز کار تصویب این طرح به پایان نرسیده است.

ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت و با حضور وزرای دادگستری، ارتباطات و فناوری و معاون حقوقی رئیس‌جمهور تصویب شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، با حضور وزراى دادگسترى و ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

 این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال | جزئیات دیدارهای رییس اقلیم کردستان
  • بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت