Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:49:20 GMT

تشکیل جلسه ستاد پروژه مهر بجنورد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۰۸۳۴۶

تشکیل جلسه ستاد پروژه مهر بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش بجنورد با حضور مدیر و معاونین و اعضاء ستاد در دفتر مدیریت تشکیل شد.

محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در این جلسه گفت: بایدبرنامه ریزی پروژه مهر را جدی گرفت و همچون گذشته برنامه های لازم را در این خصوص انجام داد.

وی با اشاره اقدامات انجام شده در راستای پروژه مهر افزود: ثبت نام دانش آموزان، انتصابات مدیران مدارس، تعمیر و تجهیز مدارس از جمله اقدامات مهمی است که از ماه های گذشته در سطح شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به خسارت زلزله اردیبهشت ماه به مدارس بجنورد تصریح کرد: تعمیر مدارس بلاخص مدارس زلزله زده باید به سرعت اجرایی شود تا در مهرماه میزبان دانش آموزان باشیم و دچار کمبود فضای آموزشی نباشیم.

اسدی با اشاره به اینکه پروزه مهر به صورت رسمی آغاز شده است افزود: دبیرخانه ستاد پروژه مهر در کارشناسی آموزش متوسطه نظری فعال شده است و مسئولین کارگروه های ستاد پروزه مهر در خصوص ارائه گزارشات و مستندات به این دبیرخانه مساعدت داشته باشند.

بهروز فرجامی دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز در این جلسه گفت: این ستاد از 5 کارگروه سازماندهی، کارگروه تعمیر و تجهیز، کارگروه توجیه و تبلیغ، کارگروه نظارت و ارزیابی و کارگروه تایید صلاحیت و انتصابات تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این ستاد همسو با ستاد استانی تشکیل شده است افزود: در مدارس نیز باید جلسه پروژه مهر تشکیل شود و اعضاء آن مشخص و گزارشات اقدامات انجام شده به دبیرخانه ستاد شهرستان ارسال شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بجنورد همچنین بر مستند سازی فعالیت های پروزه مهر تاکید نمود.

در ادامه این جلسه اعضاء ستاد پروزه مهر شهرستان به ارائه برنامه ها و نظرات خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 حسین فرجی افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی گفت: سهمیه استان در این آزمون ۳۷۲ نفر است که بیش از سه برابر ظرفیت یعنی هفت هزارو ۸۳۰ نفر زن و هزارو ۹۶۲ نفر مرد متقاضی هستند.
کارت ورود به جلسه آزمون  در سایت جهاددانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی