Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@21:30:55 GMT

ویژه برنامه «چرخ» برای روز خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۰۹۸۵۳

ویژه برنامه «چرخ» برای روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری برنا، 17 مرداد ماه در ایران به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، به همین مناسبت برنامه علمی «چرخ» امشب به صورت ویژه به «روزنامه نگاری علمی در ایران» می پردازد.

در همین راستا شهریار ربانی مجری برنامه «چرخ» بامحمدمهدی فرقانی رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی به گفتگو می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش «مرورگر» برنامه «چرخ» که اتفاق های جدید دنیای علم در همان روز به انتخاب و ترجمه سردبیر برنامه حلیه صبورنژاد، توسط مجری برنامه ارائه و تصاویر مرتبط با آن نمایش داده می شود،امشب اطلاعاتی از «خسوف» دوشنبه 16 مرداد ماه به مخاطبان ارائه می شود.

برنامه «چرخ» به تهیه کنندگی مریم فیروزی، کاری از گروه دانش شبکه چهار سیما است و شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 به صورت زنده پخش می شود

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت معلمِ شهید مرتضی مطهری و ایام بزرگداشت مقام معلم، مسابقه علمی با شرکت طلاب مدارس علمیه پاکستان برگزار شد.

در این رویداد علمی بیش از ۲۵۰۰ طلبه در سطوح مقدماتی، متوسط و عالی به رقابت پرداختند.المپیاد علمی بصورت همزمان در ۵ ایالت پاکستان و در ۳۵ مرکز و با شرکت بیش از ۲۵۰۰ طلبه خواهر و برادر برگزار شد. لازم به ذکر است این المپیاد توسط معاونت آموزش نمایندگی جامعه المصطفی در پاکستان برنامه ریزی و اجرا شد.

به گفته معاون آموزش نمایندگی پاکستان این رقابت علمی با استقبال خوب مدیران، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان همراه بود و این نمایندگی در نظر دارد در سالهای آینده در سطح کمی و کیفی بالاتری این المپیاد را برگزار نماید.

در جلسه هماهنگی برگزاری این برنامه علمی، حجت الاسلام دادسرشت نماینده جامعة المصطفی در پاکستان تاکید کرد که هدف این نمایندگی تقویت حوزه‌های علمیه پاکستان و رشد علمی طلاب و ارتقای کیفیت آموزش آنهاست که یکی از راههای مؤثر آن برگزاری اینگونه مسابقات است.

مدیران و اساتید مدارس پاکستان نیز ضمن تاکید بر ادامه چنین برنامه‌هایی آن را باعث ایجاد فضای رقابت سالم علمی بین طلاب مدارس دانستند.

در روزهای پیش رو نتیجه المپیاد علمی اعلام و طی مراسمی در شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان از طلاب برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

کد خبر 6096100 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • سوگنامه رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد