Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه توطئه‌ها و حیله‌های دشمن همچون گذشته به شکست می انجامد،گفت: امروز هجمه دشمن به توانمندی دفاعی و موشکی با تحریم‌های ظالمانه، باعث شده تلاش ما در این مسیر مضاعف و چند برابر شود و یقینا خواب آشفته دشمن تعبیر نخواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده در بیستمین یادواره 265 شهید بخش هزار جریب بهشهر و 11 شهید روستای کیاسر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام، از تحریم، ایجاد ناامنی وجنگ اقتصادی و فرهنگی به عنوان قطعات پازل دشمن در تقابل با ایران یاد کرد و گفت: امروز نظام سلطه با همه توان در برابر ما صف آرایی کرده و تمامی ابزارها را به کارگرفته که برغم همه تلاشها و برنامه ریزی های آنان، ایران اسلامی امروز با صلابت وپرقدرت ،با همراهی مردم در حال پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجی زاده از سپاه به عنوان قدرت برتر نظامی منطقه در حوزه موشکی نام برد وتاکید کرد : این توانمندی ریشه در توکل به خدا واتکا و باورتوان داخلی کشور دارد.

وی آگاهی و همراهی مردم را مهمترین عامل شکست دشمنان توصیف و با بیان اینکه «سوالی مطرح بود که آیا نسل سوم انقلاب پای‌کار هستند؟»، تصریح کرد: شاهد بودیم که نسل سوم انقلاب با حضور در صفوف مدافعین حرم ، حتی از نسل اول هم پای‌کارتر هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تمرکز دشمن در مقطع کنونی را درحوزه فضای مجازی دانست و اظهار کرد: دشمن امروز درصدد القای خواسته ها و دروغ های خود با استفاده از بستر فضای مجازی به مخاطب است.

وی با بیان اینکه پشتیبان دولت در برخورد با نظام سلطه هستیم ،افزود: امروز همانگونه که از مرزهای زمینی و هوایی حراست می‌کنیم، باید به فکر حملات دشمن در فضای رسانه‌ای نیز باشیم و این مهم تنها با آگاه سازی امکان‌پذیر است.

سردار حاجی زاده با تاکید بر اینکه به فضل الهی توطئه ها و حیله‌های دشمن همچون گذشته به شکست می انجامد،گفت: امروز هجمه دشمن به توانمندی دفاعی و موشکی با تحریم های ظالمانه، باعث شده تلاش ما در این مسیر مضاعف و چند برابر شود و یقینا خواب آشفته دشمن تعبیر نخواهد شد.

در پایان این مراسم، از موشک دست ساز جوانان روستای کیاسر بهشهر رونمایی و شلیک آن با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر