Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@15:04:40 GMT

فروزان:جایگاه امیرحسین صحبت درباره تارتار نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۱۰۴۴۰

فروزان:جایگاه امیرحسین صحبت درباره تارتار نیست

دروازه بان تیم پارس جنوبی جم در رابطه با صحبت های مدافع پیکانی ها واکنش نشان داد، او در این باره گفت فکر می کنم اطلاعات غلط به امیرحسین دادند وگرنه او در رده و جایگاهی نیست که درباره مهدی تارتار صحبت کند.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی پس از شکست سنگین پیکان مقابل پارس جنوبی واکنش تندی به اتفاقات این دیدار نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سابق استقلال در مصاحبه ای علیه کادرفنی و تماشاگران پارس جنوبی صحبت کرد. محسن فروزان همبازی سابق امیرحسین صادقی و گلر پارس جنوبی جم در دفاع از کادرفنی و تماشاگران جمی پاسخ صحبت های صادقی را در گفت و گو با "ورزش سه" داد.

منتظر واکنش هواداران بودم اما دریغ از یک کلمه فحش

امیرحسین صادقی کاپیتان من در استقلال و همبازی من در تراکتورسازی بوده و واقعا نمی دانم چرا چنین حرفی زده است. اتفاقا از دقیقه یک بازی تا 90 و حتی 40 دقیقه ای که تیم ها گرم کردند منتظر بودم به خاطر حاشیه هایی که تیم مقابل از چند روز قبل بازی به وجود آورده بود، هواداران علیه بازیکنان و کادرفنی پیکان شعار دهند تا جلو بروم و نگذارم به امیرحسین فحاشی کنند اما دریغ از یک کلمه فحاشی به امیرحسین صادقی! واقعا نه به امیرحسین و نه به هیچیک از بازیکنان و کادرفنی پیکان توهین نشد. ما فوتبالیست ها به هر ورزشگاهی می رویم فحش می شنویم اما واقعا تعجب کردم مردم بافرهنگ و متمدن جمی یک کلمه هم به تیم حریف توهین نکردند و از این بابت خوشحالم که در چنین شهری فوتبالم را ادامه می دهم.

کاش به جای مصاحبه حقش را در زمین می گرفت

کادرفنی ما در طول هفته گذشته از قبل بازی و حتی بعد بازی هیچ مصاحبه ای علیه پیکانی ها نکردند و مهدی تارتار هرگز واکنش تندی به حاشیه سازی های تیم مقابل نداشت. تنها کاری که سرمربی پارس جنوبی جم انجام داد این بود که آنقدر به ما انگیزه بدهد تا جواب حاشیه سازی حریف را در زمین بدهیم و امیرحسین هم کاش به جای اینکه برای مصاحبه کردن انقدر وقت بگذارد در زمین مسابقه حقش را می گرفت.

از طرف کاپیتان سابقم از تارتار عذرخواهی می کنم

فکر می کنم اطلاعات غلط به امیرحسین دادند وگرنه او در رده و جایگاهی نیست که درباره مهدی تارتار و کادرفنی حریف صحبت کند. این حرف هایی که امیرحسین درباره سرمربی ما زده اصلا درست نیست چون مهدی تارتار همیشه به بزرگتر و کوچکتر خود احترام می گذارد. امیرحسین فردا خودش مربی می شود و من نمی دانم چرا چنین الفاظی را که در شأن سرمربی ما نیست به کار برده است. من بابت این حرف ها متاسفم چون کاپیتان من بوده امروز سر تمرین از طرف او از تارتار عذرخواهی می کنم. واقعا نمی دانم چرا امیرحسین با یک باخت اینقدر عصبانی شده و تا جایی که من او را می شناسم چیزی در دلش نیست و تعجب می کنم از این صحبت هایی که انجام داده است.

شخصیت تارتار باعث شد او هیچ مصاحبه ای نکند

با توجه به حاشیه هایی که قبل و بعد از بازی اخیر به وجود آوردند مهدی تارتار می توانست علیه حریف به صحبت بپردازد اما او آنقدر باشخصیت و صبور است که هیچ مصاحبه ای نه علیه تیم حریف و نه بازیکنان آن انجام نداد، الان هم این در شان ایشان نیست که بخواهد جواب کسی را بدهد، اما به نظرم اینکه بخواهد حرف بشنود و علیه وی صحبتی انجام شود غیر ورزشی و ناجوانمردانه است، او آنقدر حرفه ای است که جواب هر کسی را در زمین و در بازی بدهد.

پارس جنوبی جم امیر حسین صادقی مهدی تارتار محسن فروزان پیکان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان یکی از جذاب‌ترین و پرحاشیه‌ترین جدال‌های نیم فصل اول محسوب می‌شد. جایی که روی نیمکت هر دو تیم سرمربی متفاوتی حاضر بودند و یحیی گل محمدی و عبدالله ویسی روبروی یکدیگر قرار گرفته بودند.

در آن بازی که نفت آبادان موفق شده بود نیمه اول را برنده راهی رختکن شود، در ادامه این محمد عمری بود که بازی را برای سرخ‌ها با گل دیدنی‌اش به تساوی کشاند. هافبک تکنیکی نیم فصل اول پرسپولیس البته اکنون برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان بندرانزلی شده و در اختیار مهدی تارتار قرار دارد.

عمری در آن بازی در دقیقه 57 روی پاس گل امید عالیشاه و ضربه‌ای تمام کننده توانست قفل دروازه نفت آبادان را باز کرده و تیمش را به کسب نتیجه در این بازی امیدوار کند. در ادامه نیز گولسیانی از نقطه پنالتی گل دوم سرخ‌ها را به ثمر رساند اما تیم 10 نفره نفت آبادان در ثانیه‌های پایانی توانست بازی را به تساوی بکشاند.

اکنون محمد عمری در جمع شاگردان اوسمار قرار ندارد و در ملوان کار را دنبال می‌کند و باید دید در آبادان و استادیوم تختی کدام بازیکن قادر خواهد بود برای این تیم موفق به ثبت گل شود.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: مصاحبه گوندوعان در مورد آرائوخو مشکلی نداشت
  • رابعه اسکویی: مهدی طارمی به شدت کتاب می‌خواند و از من خواست به او کمک کنم!
  • تارتار: کسی فکر نمی‌کرد ملوان روزی با سپاهان رقابت کند
  • کنایه تندوتیز امیرحسین صادقی به پرسپولیسی‌ها
  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • امیرحسین صادقی: داوری‌ها؟ الان همه چیز وایرال می‌شود! / فیلم
  • صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!
  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • صحبت‌های جنجالی هاشمی‌نسب علیه میثاقی + ویدئو
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار