Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرالمومنین علی (علیه السلام): «الساکت أخ الراضی و إن لم یکن معنا کان علینا» (بحارالأنوار/ج74/ص421)؛شخص ساکت(در مقابل ظلم)، به مثابه انسان راضی(به آن ظلم) است و هرآن کسی که همراه ما نیست، [ناگزیر] علیه ماست.رهنمودهای حکیمانه ی رهبر معظم انقلاب در تمام موقعیتهای حساسی دوران رهبریشان و حتی پیش از دوران زعامت مبارکشان، بهترین هدایتگر در عرصه های پیچیده ی اجتماعی و مسیر پیش روی کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرکجا که نسبت به این نعمت بی نظیر قدردانی عملی صورت گرفته، ما شاهد آثار پرشمار و مبارک آن برای انقلاب و مردم بوده ایم.اما همواره برخوردهای ژورنالیستی و منفعت طلبانه و عدم تبیین دقیق و صحیح مواضع ایشان توسط نخبگان جامعه و افسران جنگ نرم، راه را برای شیطنت عناصر و جریانهای بدسابقه و بدسگال باز کرده است.در جریان مراسم تنفیذ ریاست جمهوری دوازدهم، که مثل همیشه در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، رهبر انقلاب این دولت را (مانند سایر دولتها) به تلاش برای تقویت منافع ملی توصیه کردند.ولی ساعاتی پس از اتمام این مراسم، محمد کاظمی نماینده شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی که برای عیادت از یکی از سران فتنه و هتاکان به مقدسات دینی، به بیمارستان محل بستری او مراجعه کرده بود، برداشتن محدودیت از محصورین فتنه بزرگ ۸۸ را از عوامل تقویت وحدت ملی (و مصادیق تحقق مطالبه رهبر انقلاب) دانست! همان کسانی که ۸ ماه تلاش کردند تا وحدت و یکپارچگی کشور به هم بزنند و پس از سالها بزرگترین انگیزه را در دشمن برای ابراز دشمنی با انقلاب اسلامی به وجود آوردند.البته لازم به ذکر است که این نماینده، جزو امضاکنندگان نامه معروف به جام زهر و متحصنین در مجلس ششم بوده و در ۷ اسفند سال گذشته نیز به همراه برخی از اعضای اعتدال گرای تهران، به دیدار محمد خاتمی رفت.به نظر میرسد که اگر نسبت به حرکات پرحاشیه ایشان بی‌تفاوت باشیم، شاهد اقدامات و اظهارات خطرناکتری از جانب این شخص خواهیم بود.عموم مؤمنین انتظار دارند که این نماینده ضمن ابراز برائت از فتنه ۸۸ و سران آن، موضع خود را نسبت به کسانی که در سال ۸۸ نظام و کشور را تا لبه پرتگاه بردند و بدترین اهانتها را نسبت مقدسات دینی روا داشتند، مشخص کنند.در پایان آرزو و مطالبه میکنیم که همه مسؤولین محترم، محافظه کاری و تلاش برای حفظ جایگاهشان را کنار گذاشته و برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی، سکوت همیشگی خود را در برابر عبور برخی مسؤولین از خطوط قرمز نظام مقدس بشکنند.والسلام علیکم و رحمة اللهجمعی از مؤمنین و دوستداران انقلاب در شهرستان ملایر۱۳ مرداد ۱۳۹۶

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است

مجید منادی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص لزوم شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات یکی از ایستگاه‌هایی است که برای نظام، مردم و کشور عزیزمان ایران است. وقتی به این ایستگاه می رسیم وارد یک مرحله جدیدی می‌شویم که سرنوشت آن مرحله با دستان مردم کشور اسلامی ما رقم می‌خورد لذا نمی‌توانیم اهمیت و ضرورت هیچ انتخاباتی را کم ببینیم یا کم بشماریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: همه انتخابات کشور ما به نوعی در سرنوشت کشور، انقلاب، نظام و حتی شهر و روستای ما تأثیرگذار هستند به همین دلیل هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ فکری و منطقی آنگونه که بزرگان ما فرمودند تمام انتخابات‌ها تأثیرگذار و سرنوشت ساز هستند.

وی با بیان اینکه امروز در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه از خوزستان هستیم، تصریح کرد: بنده به نوبه خودم به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از همه مردم خوب در این ۲ حوزه انتخابیه دعوت می‌کنم تا حضور چشمگیر و مؤثری در انتخابات دور دوم داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: گاهی اگر انتخابات‌های دور دوم، با حضور خوب مردم همراه نباشد ممکن است نتیجه آن نیز مَد نظر مردم نباشد.

منادی ادامه داد: هدف از انتخابات، کشف نظر مردم در اداره کشور، شهر، استان، قانون گذاری و نظارت است لذا وقتی بخواهیم نظر مردم را به خوبی در انتخابات‌ها متوجه شویم باید مشارکت مردم هم متناسب با آن عرصه باشد.

وی عنوان کرد: امیدواریم کار و جهاد اولی که در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، در جمعه آینده نیز با حضور مردم به خوبی برگزار شود، بتوانیم با سربلندی این مرحله را هم پشت سر بگذاریم و انتخابات آرام، قانون‌مند و در عین حال پرشور را داشته باشیم تا در رشد و توسعه شهر، استان و کشور عزیزمان اثرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: ان شاءلله مردم در این بخش نیز حضور پیدا کنند و نظر خود را بیان کنند چرا که پشتوانه‌ای که برای نماینده خود ایجاد می‌کنند قطعاً در ادامه کار و پیشبرد کارها تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از ۳ نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6096925

دیگر خبرها

  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • دیدار کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از کارگزاران حج با رهبر انقلاب آغاز شد
  • خجالت بکشید!
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین