Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه و گسترش فضاهای مدنی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدسعید ایزدی بعدازظهر دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی پیاده‌راه میدان امام(ره) و خیابان اکباتان همدان بابیان اینکه به عنوان یک شهروند همدانی همیشه آرزوی اجرای این پروژه را در همدان داشتم و اکنون به عنوان یک مستخدم دولت در خدمت همشهریان خود هستم تا این پروژه در زمان کوتاهی اجرایی شود، گفت: حمایت ۱۰۰ درصدی خود و وزارت راه و شهرسازی را از اجرای پروژه پیاده‌راه اعلام می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توسعه فضاهای عمومی در وزارت راه و شهرسازی به عنوان یک اولویت نسبی در دستور کار قرار دارد، گفت: توسعه و گسترش فضاهای مدنی برای حضور مردم در تعاملات اجتماعی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: پروژه پیاده‌راه بوعلی که با همت شهرداری همدان و حمایت شورای شهر و مسئولان استان به اجرا درآمد گواه اصلی اهمیت توسعه فضاهای عمومی است.

وی پیاده‌راه سازی میدان امام(ره) و خیابان اکباتان را هم‌پیوند شدن با جریان توسعه فضاهای مدنی دانست و افزود: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن این سرزمین از مظاهر تمدن شهری بهره مند است.

جای نگرانی در اجرای طرح پیاده راه سازی وجود ندارد

استاندار همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه انتظار دارم پروژه با قاطعیت و جدیت اجرایی شود، گفت: با مردم همراهی جاری نگرانی برای هیچ مسئله ای وجود ندارد.

محمدناصر نیکبخت با تاکید بر اینکه شهر بزرگ و تاریخی همدان مستعد اقدامات شایسته ای است تا بیشتر به کشور و گردشگران معرفی شود، گفت: این پروژه در معرفی همدان نقش بسزایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از معاون وزیر راه می خواهم حمایتهای مالی و معنوی خود را از این پروژه و ادامه این پیاده راه ها داشته باشد، گفت: رفاه مردم در این پروژه درنظر قرار گرفته خواهد شد.

پروژه پیاده‌راه‌سازی تمام مسیرهای منتهی به میدان امام(ره) را در بر خواهد گرفت

نیکبخت با بیان اینکه این اقدام، کاری اساسی است و از شورای شهر، شهرداری، راه و شهرسازی و معاون عمرانی استانداری قدردانی می کنم، گفت: پروژه پیاده‌راه‌سازی تمام مسیرهای منتهی به میدان امام(ره) را در بر خواهد گرفت.

شهردار همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه طرح پیاده راه سازی طی پنج تا شش ماه به اتمام می رسد، گفت: با اجرای طرح پیاده‌راه برای تمام کسبه و سکونت‌گاه‌ها ارزش افزوده ایجاد خواهد شد.

سیدمصطفی رسولی عنوان کرد: این موضوع در اجرای طرح پیاده راه بوعلی برای همشهریان محرز شد و هیچ دغدغه و مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دغدغه‌ها و مسائل موجود در اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی با حمایت‌های استاندار، پشتیبانی وزیر و معاون وزیر راه و شهرسازی رفع خواهد شد، افزود: این اقدام به منظور بازگرداندن هویت دیرینه همدان به این شهر صورت می گیرد.

براورد مالی اولیه برای اجرای طرح ۱۰ میلیارد تومان است

معاون امور عمرانی شهردار همدان نیز با بیان اینکه برای اجرای طرح پیاده راه سازی میدان امام و خیابان اکباتان همدان حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است، گفت: برای اجرای این پروژه دو پیمانکار مجزا در نظر گرفته شده است.

موسی رسولی با بیان اینکه در ادامه اجرای طرح هزینه های مبلمان شهری و نورپردازی به اعتبار براورد شده اضافه خواهد شد، گفت: هفته پیش با پیمانکاران به توافق رسیده ایم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، فریدون بندری گفت: از مجموع اعتبارات حق آلایندگی، بالغ ۴۰ میلیارد تومان به شهرستان بندر ماهشهر اختصاص داده شده است. 

وی افزود: با اجرای طرح نهضت محرومیت زدایی و با استفاده از  اعتبارات حق آلایندگی طرح‌های مختلفی در مناطق محروم و روستایی این شهرستان از جمله شهرک‌های مدنی و قدس در حال اجراست. 

فرماندار بندرماهشهر اظهار کرد: در مجموع اجرای این طرح‌ها تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت کاری داشته اند. 

بندری گفت: از جمله اقدامات این طرح‌ها می‌توان به راه اندازی سیستم‌های روشنایی، زیر سازی و آسفالت بیش از ۴۰ هزار متر مربع آسفالت، شبکه دفع فاضلاب و آب‌های سطحی، پارک خانواده در شهرک مدنی است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی