Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عبدالواحد موسوی لاری نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در حاشیه مراسم یادبود آیت الله مروارید که عصر امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت کمیته بررسی عملکرد شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، گفت: این کمیته در حال جمع آوری اطلاعات از شهرستان‌ها، استان‌ها و احزاب است، تا نتیجه گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره عملکرد کمیته تعامل شورای عالی سیاستگذاری با رییس جمهور، گفت: این کارگروه یک جلسه با رییس جمهور داشت که مباحث کلی مطرح شد، ولی وارد مصادیق نشدند.

موسوی لاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افرادی که به عنوان وزیر معرفی شده اند، همانهایی هستند که جریان اصلاحات به دنبالش بوده، گفت: بالاخره طبیعی است، همه آنچه که مورد نظر گروه‌ها، تشکل ها و سازمان‌های مختلف اجتماعی بوده در مقدورات رییس جمهور نیست. بنابراین آنچه که اکنون مطرح می‌شود لزوما به این معنا نیست که همه نظرات را بتواند تامین کند.

نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه برخی وزرای پیشنهادی نسبت به پیشنهاد‌های روحانی در دوره اول بسیار ضعیف‌تر هستند، گفت: بر روی آنچه که گفته می‌شود نمی توان داوری کرد، اگرچه با کلیت این حرف موافقم، اما باید منتظر بود و دید که خروجی لیست چه می‌شود.

وی افزود: هنوز برخی وزارت خانه‌ها مثل آموزش و پرورش به نتیجه نرسیده است، و باید صبر کرد و دید که چه وزرایی به مجلس معرفی می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه عده ای سهم خواهی را حق اصلاح طلبان می دانند و عده‌ای این را رد می کنند، بیان کرد: سهم خواهی مناسب نیست که بگویند چون ما حمایت کردیم سهمیه ما را بدهید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راهنمایی، نظر مشورتی و توجه به مطالبات مردمی نکاتی است که اصلاح طلبان باید مطرح کنند.

انتهای پیام/

وزرای دولت دوازدهم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان

امین سلیمانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی اردوگاه ۵۰۰ نفری دانش‌آموزان نیز در استان اجرا می‌شود و ساخت این طرح یکی از پنج اردوگاهی است که امسال درکشور تصویب شده است.

وی افزود: سال تحصیلی گذشته، ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات در مدارس استان توزیع و ۱۸ مرکز رفاهی و اقامتی استان در دولت سیزدهم تجهیز و بروزرسانی شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های اصلی آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی و معلم است، اضافه کرد: پارسال با بازنشسته شدن هزار و ۵۶۰ نفر از معلمان در استان با چالش مواجه بودیم که این چالش با برنامه‌ریزی دقیق مدیریت شد و مشکل جدی در استان وجود نداشت.

سلیمانی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع هزار و ۷۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان شدند، گفت: در سال‌گذشته نیز هزار و ۱۴۴ نفر از طریق آزمون ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان شدند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش در سالجاری، بیان داشت: امسال هزار و ۵۵۸ نفر از طریق آزمون‌های ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد.

بیشتر بخوانید

احداث خوابگاه دانش آموزی سامان تا پایان امسال

سلیمانی تصریح کرد: در دولت سیزدهم طرح رتبه‌بندی معلمان اجرایی شد و ۱۴ هزار و ۷۹۸ نفر از معلمان استان که واجد شرایط رتبه بندی بودند، مشمول این طرح قرار گرفتند.

وی به نقش و حضور معلمان در همه عرصه‌ها به خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: در طرح اسکان مسافران نوروزی و تابستانه در مدارس و همچنین انتخابات آموزش و پرورش نقش موثری داشته است.

سلیمانی افزود: ۷۰ درصد شعب اخذ رای در استان در مدارس مستقر بودند.

به گفته وی، در طرح اسکان مسافران تابستانه و نوروز نیز پارسال بیش از ۳۵ هزار نفر در مدارس اسکان داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان