Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@03:34:44 GMT

عباسي: به اندازه دو روز با تاج حرف دارم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۱۲۲۴۸

خبرگزاري آريا - مديرعامل سياه جامگان مي گويد اگر مسئولان فوتبال به باشگاه ها کمک نمي کنند لااقل حقوق شان را بدهند. دائم به ما مي گويند بدهکار هستيد، کسي نيست در اين ميان بگويد شما چقدر به باشگاه ها بدهکار هستيد؟


به گزارش "ورزش سه"، علي عباسي در رابطه با اوضاع تيم سياه جامگان و نتايج خوب اين تيم در آغاز ليگ هفدهم و اوضاع مالي باشگاه به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره موفقيت در دو بازي ابتدايي ليگ برتر گفت: اين نتايج براي ابتداي راه خوب است، تلاش بازيکنان و کادرفني و عوامل تيم در نهايت باعث شد تا در دو بازي ابتدايي چهار امتياز به دست بياوريم آن هم در ديدارهايي که بسيار سخت بود، در بازي اخير ما در زمين ناهموار رشت و در برابر هواداران پرشور سپيدرود به ميدان رفتيم، حريف ما بازي خوبي به نمايش گذاشت اما بازيکنان فشار زيادي به آنها وارد کردند و در نهايت موفق به کسب سه امتياز بازي شدند.

او ادامه داد: از نظر آماري در ليگ هفدهم بهترين آغاز را در مجموع سه فصل حضورمان در ليگ برتر داشتيم و انتظار آن را هم داشتيم، ما اصرار داشتيم آقاي ميثاقيان در تيم بمانند چرا که مي دانستيم ايشان با انگيزه کار مي کند و مي تواند هم از نظر فني و هم از نظر انگيزشي تيم را در شرايط خوبي قرار دهد. مطمئن باشيد در بازي هاي بعدي از تيم ما بيشتر خواهيد شنيد.
مديرعامل سياه جامگان درباره شرايط مالي اين تيم گفت: کارهايي که بايد الان رخ مي داد را انجام داديم و در حال حاضر شرايط خوبي داريم، از بدهي هاي گذشته مان نيز درصدي را پرداخت کرديم و در تلاش هستيم تا بتوانيم شرايط جديدي را به وجود بياوريم.

عباسي که حرف هاي زيادي در رابطه با طلب هاي اين باشگاه دارد در اين باره گفت: متاسفانه هر بار پيش از آغاز ليگ مي شنويم که فلان تيم ها به دليل بدهکاري نمي توانند در مسابقات شرکت کنند، هيچ پولي نمي دهند و دائم مي گويند فلان تيم بدهکار است، نمي دانم جريان طلب باشگاه ها چه زماني بايد روشن شود؟ اينکه دائم مي گويند فيفا با باشگاه هاي بدهکار برخورد مي کند، فيفا اگر حق پخش تلويزيوني و تبليغات را پي گيري کند چه اتفاقي مي افتد؟
او ادامه داد: يک روزي بايد حق اين فوتبال داده شود تا قيامت که نمي توان از پول دولت در فوتبال هزينه کرد، حالا اگر کمک نمي کنند لااقل حقوق ما را بدهند. دائم به ما مي گويند بدهکار هستيد، کسي نيست در اين ميان بگويد شما چقدر به باشگاه ها بدهکار هستيد؟ با اولتيماتوم فيفا زنگ خطر براي باشگاه هاي ايراني به صدا درآمده است و با اين حساب بايد طلب ها پرداخت شود تا باشگاه هاي خصوصي بتوانند به حيات خود ادامه دهند.
مديرعامل مشهدي ها در ادامه گفت: آنقدر حرف دارم که اگر آقاي تاج را ببينم دو روز مي توانم با او صحبت کنم، چرا طلب هاي مربوط به باشگاه ها نقد نمي شود؟ باشگاهي مانند سياه جامگان با پول شخصي زنده است چرا بايد از 2 ميليارد طلب خود 500 ميليون بگيرد؟ قطعا اين ارقام براي ما اهميت دارد نه باشگاه هاي دولتي و صنعتي، من با 5 ميليارد تيمم را بستم آيا باشگاه هاي دولتي و صنعتي هم با اين رقم بستند؟ متاسفانه به دليل تعدد باشگاه هاي دولتي و صنعتي اين گونه حرف ها خريداري هم ندارد.

عباسي در پايان گفت: متاسفانه آنقدر درگير حواشي و عزل و نصب ها در فوتبال شديم که از اصل موضوع غافل مانديم، در باشگاه هاي خارجي 65 درصد بودجه باشگاه ها از پخش تلويزيوني تامين مي شود در ايران چطور؟ آنها هزينه هاي کلان مي کنند و مي دانند خيلي سريع باز مي گردد اما در ايران ابدا اينگونه نيست، اميدوارم به فرياد تيم هايي مانند تيم ما برسند تا بتواند همچنان در سطح اول فوتبال ايران حضور داشته باشد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان گفت: در محور رشت - قزوین، حدفاصل سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم؛ محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

غلامعلی نیک فهم امشب، ۱۵ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین، حدفاصل سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به ترفیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • خود را بدهکار خاک و مردم کشورم می‌دانم/ موسیقی بخشی از دکوپاژ در فیلم‌های کیمیایی است
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است