Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تاکید کرد در حال حاضر اجرای ۲۸۰ کیلومتر مترو در دست قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است.

به گزارش قدس آنلاین، سردار عبادالله عبدالهی در حاشیه افتتاح خط ۸ متروی تهران خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قرارگاه سازندگی موتور محرکه کشور است که در ۱۰ حوزه فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارگاه در حال حاضر ۲۰۰ هزار نفر به‌صورت مستقیم و یک‌میلیون به صورت غیر مستقیم فعالیت می‌کنند.

او ادامه داد: من از شما به عنوان برادر خود درخواست‌هایی دارم. با توجه به وضعیت بحرانی کشور در عرصه اشتغال و بیکاری می‌خواهم واقعیت‌هایی را بیان کنم تا شما راه چاره‌ای پیدا کنید.

سردار عبدالهی ادامه داد: ما در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پیمانکار نیستیم و منافع شخصی نداریم . مجموعه عظیمی هستیم که از دفاع مقدس باقی مانده و برخلاف تصور برخی‌ها نمی‌خواهیم عرصه را برای پیمانکاران داخلی تنگ کنیم بلکه می‌خواهیم عرصه را برای پیمانکاران خارجی تنگ کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در ادامه از طرح اوراق مشارکت انتقاد کرده و گفت: در حال حاضر اجرای ۲۸۰ کیلومتر مترو در دست قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است و در شش‌ماه گذشته ۶۷ کیلومتر و کل آن مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. با توجه به اهمیت حمل ونقل ریلی از نظر اقتصادی، ایمنی و زیست‌محیطی از برادر محترم خود علی لاریجانی درخواست می‌کنیم با مصوبه‌ای حمل ونقل ریلی را در اولویت قرار دهند.

او در پایان با اشاره به معضل شهرهای اقماری در شهرک‌های حاشیه‌نشین تهران گفت: ما در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا آمادگی داریم در سال ۳۰ کیلومتر مترو را اجرا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان