Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزهکلینیکگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بيمارى هاى قلبى و سكته مغزى و قلبى يكى از شايع ترين علل مرگ و مير بشر در قرن اخير است و افراد زيادى از اين بيمارى رنج مى برند.

ما به شما ميان وعده اى را معرفى مى كنيم كه ويتامين ها و مواد مغذى بدن شما را تامين مى كند و از ابتلا به بيمارى هاى قلبى و سكته مغزى و قلبى پيشگيرى مى كند، اين ميان وعده يك پنكيك سالم و مغذى است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زير دستورالعمل اين ميان وعده يا پنكيك ضد سكته قلبى و مغزى ذكر شده است.

دستورالعمل ميان وعده سالم براى بيماران قلبى

نصف فنجان موز خرد شده
2 عدد تخم مرغ
دستورالعمل ها:

موز و تخم مرغ را در یک کاسه قرار بريزيد و خوب هم بزنيد سپس يك چهارم مخلوط را در یک تابه بر روی حرارت بريزيد سپس هنگامی که مواد شروع به حباب زدن كردند پنكيك داخل تابه را بر گردانيد تا كمى روى ديگر آن برشته شود سپس با باقى مواد نيز همين كار را انجام دهيد اين ميزان مايع خمير براى پخت ٤ پنكيك كافى است ، اين پنكيك ميان وعده دارای دو ماده مفيد و سالم است که می تواند سلامت قلب را بهبود بخشد و به کاهش وزن نیز کمک کند.

اغلب براى خوش طعم شدن پنكيك از برخى موادغذايي با عنوان چاشنى و افزودنى استفاده مى شود.

در زير چند افزودنى و چاشنى خوش طعم و مفيد معرفى مى كنيم:

کره بادام زمينى: اين كره حاوى چربی خوب و سالم، پروتئین و فیبر است و طعم منحصربه فردى به پنكيك شما مى دهد.

کره بادام زمینی با عسل: این کره شیرین جایگزین شيرين كننده مصنوعى است.

عسل یك منبع عالی از منیزیم است و مزایاى زيادى براى سلامت بدن دارد و طعم شيرينى به پنكيك مى دهد.

زغال اخته: ميوه اى کالری کم بوده و حاوى آنتی اکسیدان و كاهنده فشار خون است.

کاکائو: شکلات تلخ براى سلامتى مفيد بوده و سيستم ايمنى بدن را تقويت كرده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته قلبى و مغزى را كاهش مى دهد و با تركيب با موز طعم بسيار خوبى به پنكيك شما مى دهد.

انتهاى پيام/

ميان وعده اى براى آن هايى كه از بيمارى قلبى رنج مى برند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم گفت: تعدد مراکز نظارتی در حوزه وزارت علوم مطلوب نیست و تضمین‌کننده کیفیت بالای آموزشی و علمی در دانشگاه‌های ما نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، روح‌الله رازینی شامگاه -جمعه هفتم اردیبهشت- در سفر کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری به استان قزوین در جمع رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اظهار کرد: تعدد مراکز نظارتی در حوزه وزارت علوم مطلوب نیست و تضمین‌کننده کیفیت بالای آموزشی و علمی در دانشگاه‌های ما نخواهد بود.

وی اضافه کرد: تسلسل در نظارت کیفیت آموزشی خوب را ضمانت نمی‌کند و حتی در مواردی از بازوهای نظارتی سلب مسئولیت می‌کند، اما به هر حال می‌شود با تقسیم نقش‌ها و وظایف این تسلسل را تا حدودی توجیه کرد. با این حال اصل کار ما توجه به هدف غایی ارزیابی و نظارت در حوزه علمی و دانشگاهی است.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم با بیان اینکه بعضی از مجموعه‌های نظارتی انطباق با ضوابط و قوانین را صرفاً ً رصد می‌کنند و از عدم فساد در سیستم صیانت می‌کنند، تصریح کرد: اما عدم فساد در سیستم به معنای خوب بودن یک سیستم یا نظام علمی و آموزشی نیست. یعنی نبودن نقص لزوماً ً به معنی فضیلت و خوب بودن نیست و حتمأ باید نکات مثبتی هم وجود داشته باشد.

رازینی بنابراین وجه تمایز کار این مرکز توجه به کیفیت است، ادامه داد: از این منظر یکی از دستورکارهای خودمان را پررنگ کردن کیفیت در حوزه آموزش عالی قرار دادیم. عبارت سفر کیفیت را از عبارت سفر تعالی در ادبیات مدیریت و سازمانی به الهام گرفتیم و این عنوان را بر سفرهای استانی مجموعه خود گذاشتیم.

وی یادآور شد: بر این اساس این سفرهای کیفیت آغازگر هفته‌هایی در استان‌ها برای تمرکز روی موضوع کیفیت و کارآیی آموزش دانشگاهی است تا ما هم شناخت پیدا کنیم و مدیران استانی با رویکردهای نظارتی جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آشنا شوند.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه زحمت ارزیابی و نظارت را به هیئت‌های استانی واگذاری کردیم، گفت: استان قزوین یکی از استان‌های موفق در حوزه ارزیابی و نظارت آموزش عالی است و این نظارت و ارزیابی توسط خود استان به خوبی انجام می‌شود.

کد خبر 748184

دیگر خبرها

  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی