Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران معتقد است که محمود احمدی‌نژاد محصول و مطلوب اصولگرایان نبوده اما آنها مسوول سکوت در مقابل تخلفات او هستند. آفتاب‌‌نیوز : سیدحسین مرعشی در نشستی که با حضور جمعی از اهالی رسانه و فعالان فضای مجازی جهت تبیین مواضع حزب کارگزاران سازندگیبرگزار شد، با اشاره به سخنان امروز غلامرضا مصباحی مقدم و برائت جستن از محمود احمدی‌نژاد گفت: ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: با بخشی از حرف‌های ایشان موافق هستم که آقای احمدی‌نژاد محصول و مطلوب اصولگرایان نبود. آقای احمدی‌نژاد یک فروپاشی سیاسی در سال 84 در جبهه اصلاحات و اصولگرایان بود.
سخنگوی حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: آقای احمدی‌نژاد از این فرصت استفاده کرد اما مسوولیت سکوت در مقابل تخلفات او و برخورد نکردن مجالس اصولگرا با تخلفات ایشان بر گردن آنهاست. در عین حال مسوولیت قوه قضاییه در برابر تخلفات آقای احمدی‌نژاد قابل توجیه نیست و کشور ما در این دوران ضررهای چندصدمیلیاردی کرده است. اگر مردم ایران بخواهند یک بار دیگر به اصولگرایان اعتماد کنند، آنها باید در برابر سکوت مقابل احمدی‌نژاد از ملت ایران عذرخواهی کنند، شاید مردم اینگونه آنها را ببخشند.
مرعشی همچنین تصریح کرد: به رسمیت یافتن کار شورای شهر تهران نزدیک می‌شویم. موضع حزب کارگزاران تقویت شورای پنجم در همه ابعاد است و ما فکر می‌کنیم ترکیب شورای شهر در تهران ترکیب مناسبی از نیروهای باتجربه، جوان و خوش فکر است.
وی با بیان اینکه شورای خوبی تشکیل شده است، افزود: انشاءالله شورای سالمی خواهند ماند و انشاءالله در انتخاب یک شهردار نیرومند به ادامه مطلوب شهر تهران به عنوان پایتخت ایران بزرگ کمک می‌کنند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین اظهار کرد: در پروسه انتخاب شهردار نیز فعالیت شورا معقول، منطقی و خوب بوده و ترکیب ابتدایی هفت نفره شخصیت‌های موثر و مطلوبی بودند و در حال حاضر هر کدام از 5 نفر باقی‌مانده که انتخاب شوند می‌توانند شهردار خوبی برای پایتخت باشند.
مرعشی تاکید کرد: مسوولیت شهرداری بعد از حاکمیت یک‌سویه اصولگرایان و خلع مدیریت اصلاح‌طلبان در این حوزه کار بسیار سختی است. اصلاح سیاست‌هایی که بتواند محیط زیست شهری را به محیط مطلوبی تبدیل کند و بدون فضافروشی و شهرفروشی این اتفاق بیفتد، مسوولیت بسیار سنگینی است که متوجه شهردار و شورای پنجم است.
سخنگوی حزب کارگزاران یادآور شد: سیاست حزب کارگزاران در این رابطه این است که همانطور که جبهه‌ای پیروز شدیم، باید نگاهمان به مسائل تهران، شورای شهر و شهرداری نیز جبهه‌ای باشد. هر نوع نگاه تنگ‌نظرانه وحدت جبهه اصلاحات را دچار خدشه می‌کند. بنابراین نگاه حزبی وجود ندارد و نگاه ما در مجموعه جبهه‌ای است که احزاب و شخصیت‌های شناخته‌شده‌ای دارد و در دوران انقلاب، سازندگی، اصلاحات، عزلت و اکنون در دوران تدبیر و امید فعالیت داشته و فکر می‌کنیم این نگاه جبهه‌ای می‌تواند امیدبخش باشد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای سپاه پیروزی درخشانی برای جبهه حق رقم زدند

آخوند« قربان احمدی نیا» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با اشاره به حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران در بامداد 26 فروردین ماه علیه مواضع نظامی صهیونیست ها در عمق سرزمین های اشغالی، اظهار کرد: اشغالگران کودک کش، درنده خو و پلید صهیونیستی انتظار این سیلی سنگین را از طرف رزمندگان اسلام نداشتند و فکر می کردند حملات سبکتری را خواهند دید.
 
به گفته وی؛ این عملیات شایسته و بجا رضایت و خشنودی نه تنها مسلمانان؛ بلکه آزادیخواهان جهان را نیز در پی داشت.
 
مدیر و مدرس اهل سنت حوزه علمیه عرفانی نورالعدل بندر ترکمن با بیان اینکه این اقدام بی سابقه نیروهای سپاه در تاریخ اسلام و جهان ماندگار شد، تصریح کرد: بیش از 70 سال است که رژیم منحوس صهیونیستی در حال ظلم و قتل عام مظلومان فلسطینی، لبنانی و سوری است و تاکنون کشوری نتوانسته بود جواب قاطع و دندان شکنی به آنها بدهد.
 
وی افزود: سپاهیان غیور ایران اسلامی نشان دادند که می توانند جواب این همه تجاوز و کشتار را بدهند و با قاطعیت هم این کار را به انجام رساندند تا در اذهان و افکار عمومی جهانیان به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت شود.
 
آخوند احمدی نیا با قدردانی از سپاهیان سلحشور بابت این اقدام بزرگ، ابراز کرد: از مقام معظم رهبری حفظه الله به خاطر صدور فرمان این عملیات و حمایت از رزمندگان اسلام تشکر می کنم و برای تمامی ایرانیان و کشورهای مظلوم منطقه به ویژه برای مردمان ستمدیده و در رنج غزه آرزوی صحت و سلامتی از درگاه الهی خواستارم.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر
  • نیروهای سپاه پیروزی درخشانی برای جبهه حق رقم زدند
  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند