Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، امیر سرتیپ کیومرث شرفی امشب در آئین تجلیل از بازنشستگان ارتش که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: خوشحال هستم که بعد از چند سال مراسم صبحگاه نیروهای قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب در این مکان برگزار می شود، این پادگان قدمگاه شهیدان والامقام و شیرمردانی است که با عزمی راسخ قدم پا در میدان رزم گذاشته و عاشقانه در راه حفظ انقلاب و مرزهای کشور به مصاف دشمن شتافته و مجاهدت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تاریخ دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران خصوصا لشکر 64 پیاده ارومیه عملیات‌های بزرگی به اجرا در آمده است که از جمله آنها می‌توان به عملیات غرورآفرین کربلای 7 که در 13 اسفندماه سال 65 در منطقه حاج عمران در دمای منفی 20 درجه اجرا شد اشاره کرد و اهمیت آن به قدری بود که حضرت امام خمینی(ره) شخصاً این پیروزی را طی تماس تلفنی به فرمانده لشکر تبریک گفتند و فرمودند شما با این عملیات قلب مرا خشنود ساختید.

فرمانده قرارگاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مسؤولیت نگهداری این اراضی تا تعیین تکلیف نهایی از سوی مسئولان ذیربط با ارتش است و بدین جهت قرارگاه منطقه‌ی شمالغرب نزاجا برحسب وظیفه بخشی از نیروهای خود را جهت برقراری امنیت این پادگان مستقر خواهد کرد.

گفت: در همین راستا مسؤولیت این پادگان را به فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 64 ارومیه واگذار می‌کنم و انتظار این است که در اسرع وقت پادگان را آماده فعالیت‌های جاری کنند.

شرفی، خاطرنشان کرد: از این به بعد تمامی مراسمات صبحگاه قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب در این محل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف