Web Analytics Made Easy - Statcounter


جوانان روستای کیاسر در شهرستان بهشهر استان مازندران برای دفاع از حریم دین و کشور با دست خالی اقدام به ساخت موشک‌های دست‌ساز کرده‌اند.
به گزارش فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، با حضور در یادواره شهدای این روستا، پس از تست نمادین موشک دست ساز جوانان این روستا، اظهار داشت: این کارهایی که به‌صورت نمادین دیدیم، کار بزرگی بود که یک موشک دست ساز از ارتفاع بالا بصورت دقیق هدف فرضی را منهدم کرد، این برای بنده و مسئولان درس‌هایی دارد، اینها درس ایستادگی و استقامت و عزم و اراده را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در کنار این کار عظیم و بسیار با ارزش، مردم این روستا از مسائل کلان سیاسی و اجتماعی و مسایل مقابله با نظام سلطه غفلت نداشته و کاملا احاطه دارند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: تصور نکنید پیام شما از محدوده این روستا خارج نمی‌شود، پیام شما امروز کل کشور را تحت اثر قرار می‌دهد.
سردار حاجی زاده ابراز داشت: این برکت خون شهداست که روستایی با ۳۵۰ نفر جمعیت در یادواره شهدا هر ساله میزبان شش تا هفت هزار نفر هستند، شماها دستیاران واقعی رهبری هستید.
وی گفت: اقدام به تحریم و ناامنی و معضلات فرهنگی هرکدام یک پازلی است که قرار است نقشه دشمن را کامل کند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: سوالی که مطرح بود این بود که آیا نسل سوم انقلاب پای کار هستند؟ دیدیم که با حضور در صفوف مدافعین حرم، حتی از نسل اول انقلاب هم پای کارتر هستند.
سردار حاجی زاده اظهار داشت: ما در هر جایی که هستیم جوانان دو مطالبه اصلی از ما دارند اول حضور در جبهه سوریه و عراق و دوم دیدار با رهبری.
وی خاطرنشان کرد: عملیات اصلی دشمن امروز در فضای مجازی است. دشمن امروز می‌تواند با استفاده از بستر سهل و راحت فضای مجازی براحتی دروغ و خواسته خود را به مخاطب دیکته کند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز همانگونه که از مرزهای زمینی و هوایی حراست می‌کنیم، باید به فکر حملات دشمن در فضای رسانه‌ای باشیم و این با آگاه‌سازی امکان پذیر است.
سردار حاجی زاده با بیان اینکه دشمن امروز در فکر این است که نسخه لیبی را برای کشور ما عملی کند، افزود: آنها اول لیبی را خلع سلاح کردند و بعد با یک حمله کشورشان را به این روز انداختند.
وی ادامه داد: انشاءالله تمام حیله‌های دشمن کما فی السابق شکست می‌خورد و در آینده هم همینطور خواهد بود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: امروز حمله دشمن به توان موشکی با تحریم و امثالهم، باعث شده تلاش ما در این مسیر مضاعف و چند برابر شود و یقینا خواب آشفته دشمن در این مورد تعبیر نخواهد شد.
سردار حاجی زاده همچنین گفت: دیروز عصر وقتی خدمت رهبری بودیم، بنده را مامور کردند که سلام ایشان را به شما مردم کیاسر ابلاغ کنم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ادعای بازرسی از مراکز نظامی کشور، تصریح کرد: پاسخ واضح است، ما چنین اجازه‌ای به آنها نخواهیم داد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: در سپاه به عنوان قدرت برتر نظامی منطقه از دولت حمایت می‌کنیم که انشاالله بتواند در برابر زیاده خواهی دشمنان بویژه آمریکا بایستد.
سردار حاجی زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها با ترفند‌هایی مثل تحریم و فشار و عملیات روانی بدنبال خلع سلاح ما هستند و قصد اعمال نسخه لیبی برای کشور ما را دارند اما همچنین اجازه‌ای به آنها نخواهیم داد.
وی گفت: ما گوشه کوچکی از توانمندی موشکی را آشکار کردیم و هم صهیونیستها و هم رژیم‌های مرتجع منطقه فهمیدند که ما خطوط قرمزی داریم و برای حفظ انقلاب ایستادگی خواهیم کرد و کوتاه نخواهیم آمد.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس

«روزی که ما با بقایای موشک دشمن عکس یادگاری می‌گرفتیم» vs «روزی که دشمن سوار بر بقایای موشک‌های ایران عکس یادگاری می‌گیرد»

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم | ثواب این مسئله بیش از ۸ سال جنگ است | افراد باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند | تشدید اقدامات در حوزه حجاب
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود