Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب شورای پنجم شهر شیراز گفت: آسیب‌های اجتماعی‌ ‌محلات حاشیه‌ای شیراز ‌مانع ‌توسعه پایدار است‌.

ابراهیم صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز با بیان اینکه توسعه انسان‌محور تنها به توسعه فیزیکی شهر توجه ندارد، اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی که در برخی از محلات حاشیه‌ای شیراز به وجود آمده یکی از موانع رسیدن بهتوسعه پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شورای پنجم شهر شیراز ازمتخصصان امر در حوزه آسیب‌های اجتماعی کمک می‌گیرد، گفت: مشکلات پنهان و زیرپوستی که این آسیب‌ها در محلات شیراز به وجود آوردند باید با کمک متخصصان امر برطرف شود.

منتخب شورای پنجم شهر شیراز افزود: شورای پنجم برنامه جامع و تخصصی برای حل معضلات اجتماعی به اجرا درمی‌آوردچرا که برای رسیدن به توسعه پایدار باید این مشکلات را برطرف کرد.

وی بیان کرد: اگر تمام دستگاه‌ها دست از جزیره‌ای عمل کردن بردارند و متحد برای ایجاد یک سیستم جامع و یکپارچه عمل کنند سریع‌تر می‌توان مشکلات شهرها و حاشیه شیراز را حل کرد چرا که همکاری نزدیک دستگاه‌هایخدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی سبب حل مشکلات می‌شود.

صبوری با بیان اینکه توسعه باید انسان‌محور باشد، عنوان کرد: توسعه نامتوازن شهرها تنها در زمینه جغرافیایی و عمرانی توسعه نیست بلکه برای توسعه پایدار باید چند محور داشته باشد، از جمله اینکه شهر باید به گونه‌ای باشد کهاز حالت زیست‌پذیری خارج نشود و غیرقابل تحمل نشود.

انتهای پیام/

R41382/P1361/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد

مصطفی ملکی صادقی گفت: حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی در استان وجود داردکه در حال حاضر ۷۰درصد این مسیر‌ها آسفالته، ۱۶درصد شوسه و ۱۴ درصد خاکی می‌باشد.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز با هدف توسعه راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در این محورها، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومترانجام شد و امسال نیز اجرای آسفالت برای ۷۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به هزینه کرد ۲ هزار و ۵۵۰ میلیاد ریال برای آسفالت ۸۷ کیلومتر راه روستایی استان در سال گذشته تصریح کرد: علاوه بر این، پارسال ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است.

ملکی صادقی ادامه داد: در مجموع پارسال ۲۰ روستای استان از راه آسفالته بهره‌مند شدند و امسال نیز مطابق قانون برنامه ششم توسعه، آسفالت راه‌های روستایی برای روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان در اولویت قرار دارد.

وی مهمترین مانع در طرح آسفالت راه‌های روستایی را کمبود اعتبار برشمرد و افزود: در مواقعی نیز معارضان محلی مانع انجام طرح می‌شوند که انتظار می‌رود برای توسعه روستا و ایمنی تردد اهالی، در فروش زمین و همکاری با راهداری اهتمام داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • مصائب شیراز پس از باران (+ عکس)
  • مصائب شیراز پس از باران / تصاویر
  • مصائب شیراز پس از باران
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز