Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - بخشدار بردخون از توسعه زیرساخت‌های روستایی در این منطقه خبر داد و گفت: همه نیروها برای توسعه منطقه متحد شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر عمرانی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری بخش با اشاره به همدلی و اتحاد سران قوا، اظهار داشت: همه نیروهای دلسوز برای توسعه منطقه متحد شوند.

وی افزود: در دوران دولت تدبیر و امید خدمات فراوانی در بردخون انجام شده که بی نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمرانی اضافه کرد: اجرای بوستان امید در روستاها، روشنایی و زیباسازی ورودی روستاها، ایجاد چمن مصنوعی در شهر و روستاها، تشکیل تعاونی دهیاران و فعالیت بزرگ ترین کارگاه پسماند روستایی استان در بخش، ایجاد نمایندگی بیمه روستایی، خرید علایم راهنمایی و رانندگی برای روستاها گوشه ای از این خدمات است.

بخشدار بردخون ادامه داد: گازکشی در شهر و روستاها، ایجاد اینترنت پرسرعت، ایجاد دستگاه آنتن دهی صداوسیما، ادامه کار پروژه اسکله خورخان و ادامه طرح های هادی روستایی به تلاش دولت صورت گرفت.

رشد دو برابری اعتبارات آموزش و پرورش

وی با اشاره به اعتبارات بخش گفت: رشد دو برابری اعتبارات در آموزش و پرورش، سه میلیارد ریال برای بهسازی جاده خورخان، نوسازی مدارس ۱۶ میلیارد ریال، روشنایی استادیوم ورزشی شش میلیارد ریال، آبرسانی به روستای دمیگز هفت میلیارد ریال، نوسازی آبفا چهار میلیارد ریال، اورژانس درود احمد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

بخشدار بردخون ادامه داد: اختصاص ۲۵ میلیارد ریال برای پنج روستای بخش، ۲۰میلیارد ریال برای احداث سالن ورزشی بانوان، اجرای طرح هادی دمیگز پنج میلیارد ریال، بهسازی جاده شهنیا تا سه راه بردخون ۴۰ میلیارد ریال بخش دیگری از اعتبارات دولتی بوده است.

عمرانی با بیان اینکه بی‌انصافی است که بگوییم دولت هیچ کاری نکرده، افزود: دبیر ستاد هفته دولت شهرداری است که امیدواریم در این هفته نیز شاهد تحولات خوبی در منطقه باشیم.

خبرنگاران مظهر حق‌گویی باشند

بخشدار بردخون با اشاره به رسالت خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران مظهر حق گویی و حق جویی باشند.

وی وظیفه خبرنگاران را سنگین دانست و گفت: ادارات و دولت خدمات زیادی به مردم ارایه می دهند که خبرنگاران در انعکاس آن نقش ویژه ای دارند.

نقش خبرنگاران در توسعه کشور

امام جمعه موقت بردخون نیز گفت: امروزه با وجود رسانه‌ها و شبکه‌های مختلف نقش خبرنگاران در توسعه کشور بیش از گذشته است

حجت الاسلام محمد جواد عاشوری افزود: اطلاع رسانی، آگاهی بخش، تکریم مردم و انعکاس خدمات دولت وظیفه خطیر خبرنگاران است.

خبرنگاران نقش مهمی در تحولات دارند

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: دنیای امروز همچون دهکده‌ای با هم در ارتباط است و خبررسانی در این نزدیکی مؤثر است.

ظهیر محمودی افزود: تحولات دولت به‌ویژه آموزش و پرورش با تلاش خبرنگاران به اطلاع مردم می‌رسد و مسیر اجرای برنامه ها هموار می شود.

دهیاران روستاهای بخش بردخون نیز به نقش تاثیرگذار خبرنگاران در توسعه روستایی اشاره کردند و از تلاش های سربازان عرصه اطلاع رسانی تقدیر نمودند.

در ادامه به مناسبت روز خبرنگار لوح تقدیر وهدیه ای تقدیم خبرنگار بخش بردخون شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه

محمدجواد خجسته مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه گفت : در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات سهم دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری در مجموع ۵ هزار و ۱۹۶ میلیارد ریال اعتبار تخصیص و به حساب روستا‌های دارای دهیاری و فاقد دهیاری واریز شده است. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه عنوان کرد: ۷۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از اعتبارات عمرانی از محل اعتبارات ماده ۵۸ قانون تنظیم بخشی از مقرارت مالی دولت بوده که در سطح روستا‌های استان کرمانشاه توزیع شده است. 

خجسته اذعان کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور، به منظور محرومیت‌زدایی روستا‌های واجد شرایط در استان کرمانشاه، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، تخصص داده شد. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: از محل بند الف ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده، واریز‌های استان، ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال به حساب روستا‌های دارای دهیاری واریز شده که در حوزه عمرانی هزینه شده است. 

وی افزود: از محل اعتبارات تبصره ۲، اعتبارات سوخت و بند (الف) ماده ۳۹، قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به روستا‌های دارای دهیاری تخصیص پیدا کرده و ۷۳ میلیارد ریال در روستا‌های فاقد دهیاری توزیع شده است. 

خجسته با اشاره به عملکرد عمرانی دفتر روستایی استانداری کرمانشاه گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۰۶ پروژه عمرانی با هزینه‌کرد بیش از ۹۹۷ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده و عمده پروژه‌ها در قالب آسفالت، جدول‌گذاری معابر، سنگ‌فرش و… بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد