Web Analytics Made Easy - Statcounter

17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شجاع و ارزشمند کشورمان شهید محمود صارمی گرامی باد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما

شخصیت ها ،نهادها ،سازمانها وارگانها ی استان یزد بمناسبت فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار پیام های جدا گانه ای صادر کردند دراین پیامها آمده است:

این روز فرصت مغتنمی است که جایگاه سخاوت و حرمت قلم این قشر پرتلاش و بی ادعا ارج نهاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراکه داشتن جهانی آگاه و بالنده در پرتو داشتن اطلاعات و اخبار درست و به موقع برای مخاطبین امکانپذیر خواهد بود و آنقدر این مسئله در جوامع امروزی مهم و اثر بخش است که هرزچندگاهی شاهدیم که عریزان خبرنگار در اوج ایثار جان خود را دراین راه ازدست داده تا جوامع آگاه و بیدار بمانند.

ضمن گرامیداشت این مناسبت ،خداقوت عرض می کنیم خدمت همه خبرنگاران عزیز،شجاع و خستگی ناپذیر استان یزد که همواره ودر همه مناسبت ها ، در شادی ها، در غم ها ، بیان مشکلات و توانمندهای استان در کنار مردم و مسئولین بوده و در این عرصه سنگ تمام گذاشته اند. برای همه این عزیزان و خانواده های محترمشان سرافرازی و موفقیت آرزومندم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر دلخراش از جراحت شجاع (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، یکی از اتفاقات روز گذشته لیگ برتر برخورد شدید مهرداد محمدی با شجاع خلیل‌زاده بود که  منجر به مصدومیت مدافع تراکتور و البته پارگی لب این بازیکن شد.

در این صحنه به زعم تراکتوری‌ها، مهرداد محمدی با آرنج به صورت شجاع ضربه زده و باید از زمین اخراج می‌شد اما از آن طرف پرسپولیسی‌ها نیز شدت ضربه را چندان نمی‌دانستند که مستحق اخراج باشد.

با این حال شجاع بعد از بازی به دلیل پارگی شدید لب، با هشت بخیه راهی خانه شد تا شرایط چندان خوبی را نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • تصویر دلخراش از جراحت شجاع (عکس)
  • مهم‌ترین مسئله حفظ حرمت معلمان در جامعه است/ ثبات در آموزش و پرورش را ایجاد کنیم
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس