Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@23:24:30 GMT

هواشناسی: آخر هفته هوا خنک می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۱۶۷۹۴

کارشناس سازمان هواشناسی گفت :دما در آخر هفته بین دو تا هفت درجه در نقاط مختلف کشور خنک می شود. آفتاب‌‌نیوز : کارشناس سازمان هواشناسی گفت :دما در آخر هفته بین دو تا هفت درجه در نقاط مختلف کشور خنک می شود.

به گزارش میزان، محمد اصغری اظهار داشت: امروز صبح دمای ایستگاه فرودگاه اردبیل به 4 درجه بالای صفر،خلخال به هفت درجه بالای صفر،لاله زار کرمان و خیر اباد زنجان هشت درجه بالای صفر رسید تا خنک ترین شهرها و مناطق کشور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال دیروز شهرهای رامهرمز، آبادان، دهلران، مهران، امیدیه، آغاجاری و برازجان دمای 50 درجه بالای صفر را تجربه کردند.

وی با اشاره به کاهش دما در آخر هفته گفت: از امروز شاهد آغاز روند کاهش دما در کشور هستیم. صبح امروز تبریز 4 درجه کاهش دما داشت. این در حالی است که روز های پنج شنبه و جمعه دما در بیشتر نقاط کشور بین دو تا هفت درجه کاهش می یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در جنوب شرق شاهد وقوع پدیده گرد و خاک خواهیم بود. وزش باد در خراسان جنوبی و سیستان وبلوچستان باعث ایجاد گرد و غبار می شود.

به گفته اصغری روز جمعه در استان های مازندران، گلستان و خراسان شمالی شاهد بارش باران خواهیم بود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا افزایش می‌یابد

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی امروز به تدریج افزایش ابر را در منطقه خواهیم داشت.

او افزود: از فردا با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان تا پنجشنبه، بیشتر در ساعات عصر و شب علاوه بر وزش تند باد و گرد و خاک، وقوع رگبار و رعد و برق نیز در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.  

لطفی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه درح ۲ میلی متر و طبسین یک میلی متر بارش را گزارش کردند.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی عنوان کرد: صبح امروز خنک‌ترین ایستگاه استان در  سربیشه با کمینه دمای ۹ درجه  سلسیوس  و روز گذشته دهسلم با بیشینه ۳۶ درجه سلسیوس گرمترین نقطه گزارش شده  است.

او عنوان کرد: برای مرکز استان نیز تغییرات دما در ۲۴ ساعت گذشته  بین ۱۲ و ۲۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • یخبندان بهاری در کردستان!
  • دمای اصفهان تا ۵ درجه کاهش می‌یابد
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد