Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آگهي هايي که با عنوان خدمات داوطلبانه در يکي از سايت هاي پربازديد ارسال آگهي رايگان نمايش داده مي شوند!
به گزارش سرويس اخبار ويژه خبرگزاري آريا، در يکي از سايت هاي پربازديد ارسال آگهي، بخشي با عنوان اجتماعي تدارک ديده شده است که داراي زيرمجموعه هايي از جمله داوطلبانه، خيريه و کمک رساني و تحقيقاتي مي باشد؛
در اين بخش ها آگهي هايي نمايش داده مي شود که باورنکردني است؛
به يک خانم تا 40 سال اسکان داده مي شود
اسکان رايگان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم
اسکان خانوم با شرايط مناسب
اسکان دائم رايگان خانم
اسکان رايگان پسر زير 20 سال!
و ...
نکته جالب توجه اينکه، وقتي با شماره هايي که آگهي دهندگان براي تماس گذاشته اند، تماس گرفته مي شود، اگر تماس گيرنده مرد باشد، آگهي دهنده پاسخگو نيست اما اگر يک خانم تماس گرفته باشد، شرايط و پيشنهادات بي شرمانه خود را براي اسکان رايگان اعلام مي کند!
از ديگر بخش هاي اين سايت که باز هم آگهي هايي در راستاي ترويج فحشا در آن نمايش داده مي شود، مربوط به خدمات مي باشد که در زيرمجموعه اين بخش، آرايشگري و زيبايي مي توانيد، باز هم آگهي هاي باورنکردني را ببينيد؛
ماساژ روح نواز در منزل
ماساژ در محل خودم!
ماساژ بانوان
ماساژ تايلندي در منزل شما
تاتو بدن مخصوص بانوان رايگان!
و ...
از مديران اين سايت انتظار مي رود، چنين آگهي هايي را تاييد نکنند. از ديگر مراجع نيز انتظار مي رود نظارت و کنترل بيشتري بر روي چنين آگهي هايي داشته باشند.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان