Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، محمدعلی شاکری از آزادسازی 59 هزار و 500 مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان شهریار از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در هفته جاری خبر داد.

ویاظهار داشت: طی هفته جاری در راستای مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و نیز اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زراعی و باغ‌ها،13 مورد از ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهرستان شهریار قلع‌وقمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار افزود: این اقدام در روستاهای نصیرآباد، ده مویز باغستان ورامینو یوسف‌آباد این شهرستان انجام شد.

شاکری خاطرنشان کرد: به ‌این ‌ترتیب، این میزان اراضی کشاورزی شهرستان شهریار آزادسازی شد و به چرخه تولید بازگشت.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون

 جبار حمادی مدیر جهاد کشاورزی کارون گفت:  در راستای آغاز برداشت محصولات پاییزه از ۲۵ فروردین ماه از سطح ۲۲ هزار  هکتار گندم، هزار هکتار کلزا و  هزار و ۵۰۰ هکتار جو پیش بینی می‌شود ۴۳۰۰۰ تن محصول گندم، هزار و ۵۰۰ تن کلزا و سه هزار  تن جو در شهرستان برداشت گردد.

او افزود: در راستای تامین نهاده‌های کشاورزی یارانه‌ای با تلاش سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، نهاده‌های تخصیصی شامل کود و بذر بصورت کامل تامین و بین کشاورزان توزیع گردید.

مدیر جهاد کشاورزی کارون گفت: برداشت در شهرستان تا اوایل خرداد ماه ادامه دارد که در این مدت چهار اکیپ توسط کارشناسان مراکز و مسئولین ستادی بر عملیات برداشت بطور مستمر نظارت خواهند داشت و پیش بینی می‌شود تا پایان برداشت حدود ۹۰ دستگاه کمباین مهاجر جهت برداشت وارد شهرستان گردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در روستای صومعه نیشابور
  • بالغ‌ بر ۶۰ هزار اصله نهال در جوین غرس شد
  • صدور سند برای 600 هزار مترمربع زمین کشاورزی بابل
  • آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون
  • پیش بینی تولید ۲۱ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • گرده افشانی نخیلات در شهرستان مهر
  • آزادسازی ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در سیاهکل
  • سهم۵۰ درصدی کاشت پسته در کشاورزی رشتخوار
  • آغاز کشت محصولات بهاره در شهرستان پلدشت
  • ۲۳۶ هزار متر مربع زمین کشاورزی سوادکوه شمالی سنددار شد