Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@13:51:47 GMT

۹۹ درصد شهدای تفحص نشده در خاک عراق هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۱۸۳۹۸

۹۹ درصد شهدای تفحص نشده در خاک عراق هستند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نُرم کاوش شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به صورت میانگین بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ شهید در طول سال است، گفت: امیدواریم ظرف ۵ سال آینده «تحقیق و تفحص شهدا» به پایان برسد. به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سردار سیدمحمد باقرزاده ، با بیان اینکه هنوز4 هزار و 600 شهیددیگر باید در خاک عراق کاوش شوند، اظهار کرد:99 درصد شهدای تفحص نشده در خاک عراق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه نُرم کاوش شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به صورت میانگین بین 500 تا 600 شهید در طول سال است، افزود: اگر با همین روند پیش برویمظرف 8 تا 10 سال آینده کار کاوش شهدا به پایان می‌رسداما با توجه به اینکه طی مدت اخیر، از جهات مختلف به فعالیت‌هایمان سرعت و گسترش داده‌ایم، امیدواریم ظرف 5 سال آینده «تحقیق و تفحص شهدا» به پایان برسد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در پایان با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف کشور عراق با این کمیته گفت: وزارت دفاع عراق همکار مستقیم ما در بحث کاوش شهداست و انصافا در این زمینه به خوبی با ما همکاری می‌کنند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین وداع با پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در امامزاده نرمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛در این آئین زائران ومردم ولایتمدار با حضور در این آستان مقدس با ذکر فاتحه و گلباران پیکر‌های مطهر شهیدان با اهداف و آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی در جستجوی راز آلزایمر: کاوش در ارتباط بین روده و مغز!
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آئین وداع با پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در امامزاده نرمی
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت