Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاهش زمان تعمیرات اساسی در مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش درآمد 180 میلیون دلاری از مخزن مشترک گازی پارس جنوبی را در پی داشته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد انجام تعمیرات اساسی دوره‌ای پالایشگاه جهت افزایش پایداری تولید پالایشگاه در فصل سرد سال الزامی است اما با توجه به اهداف استراتژیک مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای کاهش زمان تعمیرات اساسی اقدامات و برنامه‌های مفیدی در این رابطه در سطح پالایشگاه در نظر گرفته و اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کاهش موارد تعمیراتی، نگهداری صحیح از تجهیزات، استفاده از روش های به‌روز بازرسی تعمیرات اساسی فازهای 4 و 5 که بیش از 30 روز در سال بود به زمانی کمتر از 19 روز در سال رسیده است و این امر باعث افزایش تولید قابل توجهی برای پالایشگاه شده است.
با کاهش 11 روزی زمان تعمیرات اساسی، تولید گاز این پالایشگاه 550 میلیون متر مکعب افزایش یافت که این کاهش زمان باعث افزایش تولید 880 هزار بشکه میعانات گازی، چهار هزار و 400 تن گوگرد، 26 هزار تن اتان و 35 هزار تن ال پی جی می‌شود.
با احتساب ارزش این محصولات تنها کاهش یازده روزه زمان تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم باعث افزایش درآمد بیش از 180 میلیون دلاری برای کشور شده است.




منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با اعلام این خبر، اظهار کرد: اولین پرواز بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر با پیگیری‌های استاندار و مساعدت مدیرعامل شرکت هواپیمایی پارس ایر، در مسیر تهران بیرجند و بالعکس انجام شد.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و هماهنگی‌هایی که انجام شد، پروازهای شرکت پارس ایر به صورت منظم در فهرست پروازی فرودگاه بیرجند قرار گرفت.

معاون استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: پروازهای پارس ایر همه روزه بجز روزهای پنجشنبه در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروازها در مسیر تهران_ بیرجند _تهران انجام می‌شود، گفت: پارس ایر دو پرواز بیرجند را با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ با ظرفیت ۱۵۰ نفر انجام می‌دهد.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: برنامه پروازی پارس ایر در مسیر تهران- بیرجند و بالعکس تا هشتم آبان قطعی شده و با آغاز فصل سرما و از هشتم آبان به بعد هم زمان پروازها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 751786

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • تولید ۱۵ میلیون لیتری بنزین در پالایشگاه آبادان
  • طرح ارتقای کیفی نفت کوره پالایشگاه آبادان در دستور کار
  • افزایش ۴ برابری درآمد‌های مالیاتی چه تاثیری بر افزایش رفاه و کاهش فقر داشته است؟
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • تولید حدود ۲۷۷ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در پالایشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۲
  • الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها
  • سود ۳۱۷ میلیون دلاری پالایشگاه آبادان در سال گذشته
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی