Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از پایگاه اینترنتی لبنانی العهد، انتشار شایعاتی درباره کشته شدن «گادی آیزنکوت»، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، در حادثه سقوط بالگرد این رژیم در شب گذشته موجب شد ارتش رژیم صهیونیستی مجبور به افشای جزئیاتی درباره این حادثه شود.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند انتشار شایعاتی در این باره که فرد کشته شده در حادثه سقوط بالگرد در شب گذشته در منطقه نقب، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی بوده است، فرماندهی ارتش این رژیم را مجبور کرد زود‌تر جزئیات مربوط به این حادثه را فاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه از سقوط یک فروند بالگرد جنگی این رژیم در حین عملیات آموزشی و کشته شدن یک خلبان و زخمی شدن یک تن دیگر خبر داد.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی در این باره آمده است یک فروند بالگرد نظامی آپاچی در پایگاه نیروی هوایی رامون در جنوب فلسطین اشغالی سقوط کرد و تحقیقات درباره علت بروز این سانحه آغاز شده است.

فرماندهی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در پی این حادثه دستور داد تا روشن شدن نتایج این تحقیقات پرواز همه بالگردهای جنگی متوقف شود.

منابع آگاه اعلام کردند یک سرگرد خلبان ۴۳ ساله در سقوط این بالگرد کشته شد و یک نظامی دیگر به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.
رسانه‌های صهیونیستی علت سقوط بالگرد را نقص فنی اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

شایعاتی درباره کشته شدن رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک

به گزارش «تابناک»، عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله خودرو شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • پیش‌بینی استعفای «هرتزی هالوی» و دیگر مسئولان نظامی شکست ۷ اکتبر
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • دومینوی استعفاها در اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد