Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره آموزش و پرورش در روز خبرنگار از خبرگزاری تسنیم کاشان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، پیش از ظهر امروز رئیس آموزش و پرورش کاشان و هیئت همراه به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری تسنیم کاشان بازدید کرده و در جریان فعالیت این واحد قرار گرفت.

محمود خدمتی در این بازدید با بیان اینکه خبر و خبرنگاری یکی از مولفه‌های هر جامعه بوده و معیار ارزش‌گذاری نیز بر همین اساس استاظهار داشت: خبرگزاری‌ها آن چنان موثر هستند که می‌توانند سیاست‌گذاری مسئولان را تحت تاثیر قرار دهند و در آموزه‌های دینی نیز به این مهم اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش و پرورش کاشان نقش خبرگزاری‌ها را با پیشرفته‌تر شدن جوامع پررنگ‌تر قلمداد کرد و افزود: خبرگزاری‌ها در جوامع منشأ تحول و یا سقوط جامعه هستند و لذا ما به این اهمیت واقف بوده و قدردان طلایه‌داران مخصوصا شهید صارمی که در راه اطلاع‌رسانی جان خود را نثار کردندهستیم.

خدمتی ضمن اشاره به فعالیت خبرگزاری تسنیم در کاشان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه خبرگزاری تسنیم در کاشان نسبت به برخی خبرگزاری‌های دیگر سابقه فعالیت کمتری دارد اما به سرعت به جایگاه اصلی خود دست پیدا کرده و در صدر رسانه‌ها در کاشان قرار دارد.

وی ضمن اشاره به کسب موفقیت‌ها در کنکور توسط دانش‌آموزان کاشانی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این دوره آن بود که خانم زینب ابن علی حافظ کل قرآن بوده و رتبه چهار کشوری رشته انسانی را به دست آورده است و این نشان‌دهنده نقش موثر قرآن در زندگی انسان‌ها است.

رئیس آموزش و پرورش کاشان ضمن اشاره به در دستور کار قرار گرفتن پروژه مهر توسط آموزش و پرورش این شهرستان ابراز داشت: خوشبختانه در پروژه مهر سال جاری چندین افتتاحیه پیش‌بینی شده است و امید است این مهم به‌زودی محقق شود.

سیدحسین ساداتی‌نژاد نیز در این دیدار با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم کاشان همیشه به دنبال انتشار صحیح اخبار بوده استاظهار داشت: انتشار صحیح و به موقع اخبار جزورسالت خبرگزاری تسنیم کاشان بوده و هست.

مدیرمسئول خبرگزاری تسنیم کاشان افزود: خبرنگار باید سه اصل شجاعت، صداقت و امانت را سر لوحه کار خود قرار دهد و رعایت این سه اصل موجب پیشرفت و ترقی او می‌شود و اطلاع‌رسانی صحیح که رسالت یک خبرنگار است جامعه را به صلاح و رستگاری سوق داده و در غیر این صورت عوارض نامطلوبی به دنبال دارد.

انتهای پیام/

R7845/P1357/S6,1369/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این برنامه از دو بخش اصلی برگزاری کارگاه‌های ویژه با موضوع شعرخوانی، سرودخوانی در مرکز و همچنین اجرای برنامه در کنار سواحل خلیج گرگان و دریای خزر تشکیل شده بود.

فاطمه ریاحی، مربی مسوول مرکز در این برنامه خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر، از خلیج فارس به عنوان بخش جدایی ناپذیر هویت ملی ما ایرانیان عنوان کرد و گفت: ایجاد شادی، شور و نشاط دربین کودکان و نوجوانان، معرفی ظرفیت های محیط زیستی، پاسداشت زیبایی و ­پاکیزگی، حفظ و نگهداری و در نهایت معرفی این خلیج بزرگ به کودکان امروزی، از اهداف کانون در اجرای این برنامه بوده است.

در این روز سخنان و کارگاه‌هایی با هدف انتقال مفاهیم شناخت و موقعیت حساس جغرافیایی خلیج فارس به کودکان و نوجوانان صورت گرفت و یکی از کارشناسان اداره محیط زیست این شهرستان نیز به بیان مواردی در خصوص چگونگی حفظ و نگهداری از این نعمت خدادادی پرداخت.

در پایان والدین، کودکان و نوجوانان بندرگزی با تشکیل زنجیره انسانی شعار « از خزر تا خلیج فارس» را بر زبان آوردند.

دیگر خبرها

  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است