Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از ظهر امروز سه شنبه، مرکز تخصصی ورزشی و درمانی پیشگامان راه تندرستی با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی،فرماندار و جمعی از مدیران صنایع پتروشیمی در شهرک بعثت شهرستان ماهشهر افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، در این مراسم که بمناسبت روز خبرنگار و با دعوت شرکت عملیات غیر صنعتی صنایع پتروشیمی صورت گرفت، این مرکز توسط داریوش اصغرزاده، خبرنگار پیشکسوت ماهشهر و در حضور مسئولین عالی رتبه منطقه افتتاح گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنایع پتروشیمی در آئین افتتاح این مرکز ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران حاضر، گفت: این مرکز در مجموع با هزینه ای حدود یک میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده و در نوع خود در استان خوزستان بی نظیر است.

مرکز تخصصی ورزشی و درمانی پیشگامان راه تندرستی با مشارکت بخش خصوصی و با برخورداری از تیم حرفه ای شامل متخصصین، کارشناسان تغذیه و حرکت درمانی، فیزیولوژیست آماده ارائه خدمات به مراجعین می باشد.

شعبانی مدیر این مرکز ضمن ارائه توضیحات کامل به حاضرین، گفت: جهت رفاه حال بانوان، یک بخش ویژه نگهداری از کودکان با امکانات ورزشی مجهز نیز ساخته شده است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین بعد از ظهر پنج شنبه در نشست سفیر تاجیکستان در ایران با مسئولان استان بوشهر با اشاره به تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان گفت: با تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی ایران و تاجیکستان فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و تبادل تجارب با کشور تاجیکستان فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به فراهم شدن ظرفیت سرمایه‌گذاری در استان بوشهر برای توسعه صنایع پتروشیمی برای سرمایه‌گذاران کشور تاجیکستان افزود: در استان بوشهر مواد مورد نیاز صنایع این کشور در عرصه پتروشیمی فراهم است.

وی قطب تولید محصولات پتروشیمی ایران را منطقه پارس جنوبی در عسلویه و کنگان دانست و تصریح کرد: مناطق ویژه اقتصادی در استان آمادگی همکاری برای سرمایه‌گذاری در عرصه ایجاد مجتمع‌های پتروشیمی و صنایع پایین دستی است.

کد خبر 6082079

دیگر خبرها

  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • ظرفیت تولید پتروشیمی ایران به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • افزایش بیش‌از ۱۰۰ میلیون تنی ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین