Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:15:03 GMT

پایان گروگان گیری ۱۰۰ میلیون تومانی در شرق اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۱۹۰۹۱

پایان گروگان گیری ۱۰۰ میلیون تومانی در شرق اصفهان

با تلاش نیروهای پاسگاه انتظامی دشتی در شرق اصفهان، یک نفر از اتباع افغانی که دو روز پیش از سوی آدم ربایان ربوده شده بود با دستگیری هر دو عضو باند شناسایی و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازاصفهان شرق؛ یک منبع آگاه در گفتگویی از انجام عملیات موفقیت آمیز آزادی گروگان ربوده شده توسط سارقان خبر داد و گفت: دو نفر گروگان گیر در مسیر براآن جنوبی به اصفهان در قالب مسافر کش اقدام به ربودن مردی از اتباغ افغانی کردند که با آگاهی ماموران، به سرعت دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گروگان گیران طی تماسی با خانواده گروگان، از آنها تقاضای 100 میلیون تومان کردند تا در ساعتی معین گروگان را که مردی میان سال بود، آزاد کنند ولیکن با اقدام به هنگام ماموران پاسگاه، پایان خوشحال کننده برای خانواده فرد ربوده شده رقم خورد.

این منبع آگاه که خود اهل شرق اصفهان بود، اذعان کرد: گروگان گیران دو نفر 35 و 38 سال، از افراد سابقه دار و مجهز به سلاح سرد بودند که فقط به قصد ربایش انسان اقدام به مسافر کشی کردند.

وی با اشاره به اینکه گروگان گیران، فرد ربوده شده را با دست و پای بسته، در صندوق عقب خودروی زانتیا، مخفی کرده بودند، گفت: این اقدام پست سارقان به سرعت پیگیری و در یک عملیات ویژه، توسط پاسگاه انتظامی دشتی، گروگان گیران غافل گیر شدند و فرد ربوده شده، آزاد شد.

مردم باید در هر شرایطی از تردد در ماشین مشکوک، جلوگیری کرده و حتی الامکان با سواری مطمئن و تاکسی برای حمل و نقل بین شهری استفاده کنند.

دهستان دشتی از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان و در فاصله 20 کیلومتری مرکز شهر اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ سال چشم انتظاری خانواده شهید مفقود الاثر مشهدی پایان یافت

به گزارش قدس خراسان، امروز چهارشنبه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در منزل خواهر شهید "مجید شخصی" خبر تفحص پیکر شهید را به خانواده داد و اظهار کرد: به تازگی پیکر مطهر شهید در تنگه چزابه تفحص شد و با تطبیق دی ان ای بقایای استخوان کشف شده با دی ان ای خانواده شهید، هویت این شهید بزرگوار تعیین شد.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی افزود: این شهید بزرگوار متولد سال ۴۲ بود که در سن ۱۸ سالگی در تنگه چزابه به شهادت رسید اما تاکنون امکان کشف و انتقال پیکر پاکش به کشور میسر نبود.

وی گفت: امروز پیکر شهید وارد مشهد شده و الان شهید میهمان حضرت رضا(ع) است و پیکر پاک وی روز شنبه در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بر دوش مردم انقلابی مشهد تشییع و تدفین خواهد شد.

خواهر شهید شخصی نیز در سخنانی گفت: امروز با شنیدن خبر تفحص پیکر برادر شهیدم همچنان داغ شهادت پس از ۴۲ سال برایمان تازه است.

صدیقه شخصی افزود: مادر مرحومم به واسطه شهادت برادرم سختی زیادی کشید و آرزو شنیدن خبری از بازگشت پیکر برادرم داشت، امیدوارم اگر خدا شهادت را نصیب ما نکرد اما از برکات این شهادت خانواده بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • شهادت یک مرزبان در کردستان
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • ۴۲ سال چشم انتظاری خانواده شهید مفقود الاثر مشهدی پایان یافت
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان