Web Analytics Made Easy - Statcounter

در برنامه این هفته «در کوی نیکنامان» فرهنگسرای گلستان از خانواده شهید مدافع حرم مهدی بیدی تجلیل بعمل می‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه­ ۸ و فرهنگسرای گلستان، «در کوی نیکنامان» عنوان برنامه‌ای است که هر هفته پنجشنبه به میزبانی فرهنگسرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و شهدا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویژه برنامه هفتگی «در کوی نیکنامان «مطابق روال هر هفته ضمن برگزاری زیارت عاشورا و سخنرانی مذهبی، با حضور شهروندان و خانواده معظم شهدا، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس گرامی داشته می‌شود.

این مراسم هر هفته از ساعت ۷ تا ۸: ۳۰ در فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود وعلاقمندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی بازهم گل زد، کلبا بازهم باخت

گل‌های مهدی قایدی آماده، در این هفته‌ها در لیگ امارات پرپر می‌شود. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال الاتحاد کلبا در لیگ الامارات شکستی دیگر پذیرفت تا تیره‌ روزی‌های این تیم ادامه داشته باشد. تیمی که با فرهاد مجیدی نتایج خوبی نگرفت و بعداز اخراج او هم وضع چندان خوبی ندارد.

 الاتحاد عصر امروز در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر امارات مقابل الامارات قرار گرفت و کلبا که مهدی قایدی، ستاره تیم ملی ایران را در اختیار دارد، در ادامه روند ناموفق خود، شکست دیگری را در کارنامه‌اش ثبت کرد.

الامارات در همان نیمه اول ۲ گل زد. قایدی که از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت در دقیقه ۸۶ از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما این گل ثمری نداشت و بازی با نتیجه ۲ بر یک به پایان رسید. کلبا با این شکست ۲۱ امتیازی ماند و در مکان یازدهم جدول قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • جـشن خیلی دخـترونه «المـاس سـرخ» برگزار می‌شود
  • نرخ رشد جمعیت در استان گلستان در وضعیت «بحرانی» قرار دارد
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • اجرای ۸۰ برنامه توسط کاروان خادمین حرم حضرت معصومه(س) در گلستان
  • «کودکان اُتیسمی» روی مرز باریک مرگ و زندگی
  • پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود
  • قایدی بازهم گل زد، کلبا بازهم باخت
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم