Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ اﻧﺮژی زا با نام تجاریﻣﻮﺗو، نمک دریاچه با نام تجاریﺳﻮﻧﺎﮐﺲ ﻓﺎﻗﺪ، ﻧﺎن ﺧﺸﮏ ﺳﺒﻮس دار ﮔﻨﺪم ﻧﺎن ﺧﺸﮏ ﺳﺒﻮس دار ﺟﻮ با نام تجاری اﮐﺴﯿر، ﮐﻮرن ﻓﻠﮑﺲ با نام تجاری Mr.break fast و روﻏﻦ زﯾﺘﻮن ﺗﺼﻔﯿﻪ ﺷﺪه ﺷﺮﮐﺖ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻏﺬاﯾﯽ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﮔﯿﻼرﺧﺰر با نام تجاریﮔﯿﻼر را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون ﺳﻮهان نام تجاری ﺟﺮﯾﺎن، ﻣﻮﺳﺴﻪ ﻧﺎرﮔﻞ ﻧﺎزﭼﻨﺎر نام تجاری ﻧﺎرﮔﻞ ﭼﺎي ﺳﯿﺎه ﺧﺎرجی به دلیل جعل و آﺟﯿﻞ و ﺧﺸﮑﺒﺎر ﮐﺎرﮔﺎه آﻗﺎي ﻣﺤﺴﻦ ﻋﺮﺑﯽ با نام تجاریﻋﺮﺑﯽ را بدلیل ابطال مستندات مورد نظر اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می شوند.

بر این اساس افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

گفتنی است؛ شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان به ۲۷۰ میلیون دلار رسید

به گزارش خبرنگار مهر، نظام‌الدین زاهدی بعد ظهر پنج شنبه در نشست با استاندار بوشهر ظرفیت‌های مختلف این کشور را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: تاجیکستان محصولات مختلف کشاورزی و صنعتی داد که ضمن تأمین نیاز داخلی برخی صادر می‌شود.

سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران، واردات فرش ماشینی از ایران را یکی از محصولات صادراتی ایران به این کشور نام برد و افزود: بازار خرما در کشور تاجیکستان از محصولات جمهوری اسلامی ایران است.

وی واردات محصولات پتروشیمی و لاستیکی را از ایران را از دیگر موارد اعلام و خاطرنشان کرد: حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان در دولت سیزدهم افزایش یافت و در مجموع از ۵۷ میلیون دلار در پنج سال قبل، در سال گذشته به ۲۷۰ میلیون دلار رسید و هدف‌گذاری امسال ۷۰۰ میلیون دلار است.

زاهدی با بیان اینکه قیمت ارز در این کشور ثابت است گفت: ارتباط ایران و تاجیکستان توسعه یافته و با اجرایی شدن، اسناد دوجانبه این روابط افزایش قابل توجهی می‌یابد.

کد خبر 6082073

دیگر خبرها

  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان به ۲۷۰ میلیون دلار رسید
  • هشدار درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ تشخیصی بر پایه DNA
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ برپایه DNA بررسی شد
  • دلایل عدم‌تجاری‌سازی کیت‌های‌تشخیص‌دهنده برپایه DNA مطرح شد
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات