Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@03:26:51 GMT

میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی در راه ایران +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۱۹۴۲۱

میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی در راه ایران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، شرکت میتسوبیشی موتورز ژاپن قصد دارد مدل شاسی بلند اوتلندر هیبریدی خود را در فصل پاییز در بازار ایران عرضه کند.

این اقدام با هدف بدست آوردن سهمی از بازار فروش خودروهای هیبریدی در ایران توسط انی خودرو ساز ژاپنی انجام می‌شود.

لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران در نتیجه توافق هسته‌ای واردت و تولید خودرو در ایران را رونق داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر تشدید بحران آلودگی هوا باعث شده که تقاضا برای خودروهای سبز در این کشور افزایش یابد.

اوتلندر هیبریدی که نسبت به مدل بنزینی آن بازطراحی شده است از دو موتور الکتریکی در کنار موتور بنزینی خود بهره برده و در ژاپن تولید شده و به ایران منتقل می‌شود.

علی‌رغم اینکه تعرفه واردات برای خودروهای هیبریدی در ایران کاهش یافته و مشوق‌های دیگری نیز برای توسعه استفاده از آنها در کشور در نظر گرفته شده‌اند تداوم نگرانی‌ها نسبت به سیاست‌های غرب در کاهش تحریم‌ها علیه ایران باعث شده است که واردات این خودروها به ایران کاهش یابد.

از سوی دیگر باید دیدگاه‌های شارژ سریع این خودروها نیز در ایران راه‌اندازی شود. اوتلندر جدید قابلیت اتصال به برق خانگی را داشته و این امکان وجود داشته این خودروها از طریق درگاه‌های برق خود شارژ شوند. تا کنون این مدل از میتسوبیشی در اروپای غربی،‌ژاپن عرضه شده و قرار است طی سال جاری در اروپای شرقی و آمریکا عرضه شود.

ایران اولین کشور خاورمیانه خواهد بود که میزبان این خودروی هیبریدی است. ایران با فروش سالانه یک میلیون خودرو بیستمین بازار بزرگ خودرو در جهان محسوب می‌شود.

فروش محصولات میتسوبیشی در ایران در سال 2016 نسبت به سال 2015 با رسیدن به رقم 3200 دستگاه 16 برابر شده است. این شرکت ژاپنی قصد دارد نمایندگی‌های فروش خود در ایران را از 41 به 50 نمایندگی افزایش دهد تا در کنار افزایش فروش برند خود را نیز بازار بیشتر مطرح کند.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2948114137770986265 برچسب‌ها : میتسوبیشی موتورز اوتلندر هیبریدی میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی در راه ایران لینک کوتاه : اخبار مرتبط میتسوبیشی اوتلندر جدید در نمایشگاه خودرو تهران +عکس پنج شنبه 28 بهمن 1395 18:00

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها واکنش ظریف به سلفی گرفتن ها در مراسم تحلیف روحانی جدایی زوج سرشناس سینما امپراتوری ایران ! خانم و آقای کلینتون در مراسم ازدواج پولدارها +عکس تازه‌ترین جزییات تغییر و تحولات در کابینه جدید/ شنیده ام یک زن وزیر آموزش و پرورش می شود نزاع مرگبار در میدان خراسان تهران خودکشی مقابل دختر مورد علاقه وقتی آقای هنرپیشه، اتومبیل با روکش طلا سوار می شود +عکس موجودات اسرارآمیز گوشت پاهای این پسر را خوردند (+18 عکس) کشف موجودی عجیب در روسیه +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها صدها گوزن‌ بخاطر سیل به شهری در ژاپن پناه بردند واکنش معاون پارلمانی رئیس جمهور به غیبت نام نهاوندیان در لیست وزیران پیشنهادی اسامی وزیران پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس با یک جای خالی/ وزیر پیشنهادی علوم معرفی نشد دادستان کل کشور با رفع فیلتر یوتوب در دانشگاه ها موافقت کرده است چه وزرایی ماندنی شدند؟/ وزارتخانه‌ای که هنوز وزیرش تعیین نشده دور تازه شایعات آیفون 8 از رنگ جدید طلایی-مسی و قیمت بالای آن حکایت دارند + عکس حمله ور شدن 100هزار تماشاچی به زمین فوتبال کودک داعشی پس از نجات به بستگانش تحویل داده شد(فیلم) حساب کاربری رسمی اپل در اینستاگرام آغاز به کار کرد تصاویری واقعی از ال جی وی 30 فاش شد آخرین مطالب همه سایت 13:17 رکورد منحصر به فرد کریستیانو رونالدو چیست؟ 13:16 میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی در راه ایران +عکس 13:11 تیم اقتصادی دولت چه کسانی هستند؟! 13:00 صدها گوزن‌ بخاطر سیل به شهری در ژاپن پناه بردند 12:53 وقتی از یک دریبل ذوق زده می شویم! 12:49 واکنش معاون پارلمانی رئیس جمهور به غیبت نام نهاوندیان در لیست وزیران پیشنهادی 12:45 آوردگاه کودکانه علم و دانش در جام نهالی 12:44 شامپوی خوب این ویژگی ها را دارد! 12:32 بازداشت یک متهم با 12 سرقت مسلحانه در ایرانشهر 12:30 علت بی‌میلی جنسی در زنان چیست؟ + توصیه‌های درمانی فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه سرریز شدن یک سد ایران بعد از بارش‌های اخیر را ببینید

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین در پی بارش‌های سیل آسا در حوضه آبریز سد دویرج به خصوص در شهرستان آبدانان، این سد مخزنی عصر روز پنج شنبه سرریز شد.

بیشتر بخوانید: بارش ها یک سد دیگر ایران را سرریز کرد + جزئیات

کد خبر 849040 برچسب‌ها خبر مهم باران استان ایلام سد

دیگر خبرها

  • طرح/ با مهر معلم آمدم تا اینجا
  • لحظه سرریز شدن یک سد ایران بعد از بارش‌های اخیر را ببینید
  • جنگ هیبریدی روسیه با اروپا
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش پول ایران!
  • تصویری از بازیگر زن تلویزیون در فرودگاه؛ ترک خاک ایران برای همیشه؟
  • تصویری غم‌انگیز که زن روس، در خاک ایران ثبت کرد | بیچاره مردم!
  • اینترنشنال، رسانه بی طرف یا رسانه مزدور؟ + فیلم
  • فیلم| اینجا اشترانکوه است؛ آلپِ ایران
  • خودرو میتسوبیشی پاجرو اسپورت 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست