Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-با حضور در گلزار شهدا و منزل شهيد محمود صارمي، مقام اين خبرنگار شهيد را گرامي داشتند.
به گزارش خبرگزاري آريا، علي کوراني فر فرماندار بروجرد، حبيب الله خجسته پور معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان، امام جمعه بروجرد و جمعي از خبرنگاران با حضور منزل خانواده شهيد محمود صارمي در بروجرد، مقام اين شهيد عرصه قلم را گرامي داشتند
همچنين، مسئولان استان به همراه خانواده شهيد صارمي و خبرنگاران با حضور در گلزار شهداي بروجرد، به مقام شامخ شهيد خبرنگار محمود صارمي اداي احترام کردند و مزار اين شهيد بزرگوار را گلباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهيد محمود صارمي خبرنگار بروجردي پس از ٢ سال ماموريت در افغانستان در تاريخ ١٧ مرداد ١٣٧٧ پس از سقوط مزار شريف به دست گروه متحجر طالبان به همراه کارکنان کنسولگري ايران اسلامي مظلومانه به شهادت رسيد.

گفتني است شوراي فرهنگ عمومي کشور در پي شهادت مظلومانه محمود صارمي سالروز شهادت اين شهيد بزرگوار را در دفتر تقويم جمهوري اسلامي به عنوان گراميداشت روز ملي خبرنگار نام گذاري کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام