Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@09:52:41 GMT

کوکوی گل‌کلم یک پیشنهاد ساده و خوشمزه برای شام

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۲۰۲۰۰

کوکوی گل‌کلم یک پیشنهاد ساده و خوشمزه برای شام

ظرفی را آب کرده و کمی نمک می ریزیم و روی حرارت می‌گذاریم تا جوش بیاید. گل‌های کلم را از هم جدا کرده و آن را در آب جوش می‌ریزیم و می‌گذاریم گل کلم بپزد...

سرویس سبک زندگی فردا:‌در این مطلب به نقل از سایت کاویابدستور پخت کوکوی گل کلم را آموزش می‌بینیم.

مواد لازم برای کوکوی گل کلم:گل کلم متوسط: یک عددتخم مرغ: ۶ عددپیاز سرخ کرده: ۲ تا ۳ قاشق سوپ خوریروغن: ۱۰۰ گرمزعفران ساییده: یک قاشق چای خوریجوش شیرین: یک قاشق مرباخوری
طرز تهیه کوکوی گل کلم:ظرفی را آب کرده و کمی نمک می‌ریزیم و روی حرارت می‌گذاریم تا جوش بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
گل‌های کلم را از هم جدا کرده و آن را در آب جوش می‌ریزیم و می‌گذاریم گل کلم بپزد. بعد گل کلم را در صافی ریخته تا آب آن برود سپس آن را با چنگال کمی نرم می کنیم. تخم مرغ ها را در ظرفی می شکنیم و کمی نمک و فلفل به آن می‌زنیم و آن را خوب مخلوط کرده و زعفران حل شده را در آن می‌ریزیم و جوش شیرین را با یک قاشق آب سرد حل کرده و به مخلوط اضافه می‌کنیم.
پیاز و گل کلم را که کاملا سرد شده‌اند به مایه تخم مرغ اضافه کرده و خوب مخلوط می‌کنیم. بعد روغن را می‌گذاریم تا کاملا داغ شود و مایه را در آن ریخته و طبخ می‌کنیم. بعد از این که قسمت انتهایی آن برشته شد. کوکو را بر می‌گردانیم تا روی دیگر آن نیز برشته شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه غذای آلمانی خوشمزه با کلم و تخم مرغ (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه آبگوشت مرغ و نان ساجی به روش زوج غارنشین افغانستانی (فیلم) طرز تهیه یک غذای ساده و خوشمزه با بادمجان توسط آشپز مشهور ایتالیایی (فیلم) طرز تهیه 55 کیلو ماهی ماسالا توسط یک آشپز مشهور پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه نان خوشمزه آلمانی در خانه با 250 گرم آرد (فیلم)
  • توصیه‌های رژیم غذایی برای افراد گرم‌مزاج در ماه رمضان
  • خوشمزه‌ای مقوی که ثبت ملی شده
  • (ویدئو) طرز تهیه غذای مشهور و خوشمزه با برنج، کدو و تن ماهی
  • طرز تهیه غذای مشهور و خوشمزه با برنج، کدو و تن ماهی (فیلم)
  • عبدالله گنجی به کاظم صدیقی: از افشاکننده تخلف در حوزه علمیه ازگل تقدیر کنید /نامه تان را حمل بر صحت می گذاریم
  • طرز تهیه غذای آلمانی خوشمزه با کلم و تخم مرغ (فیلم)
  • فلسفه قاشق زنی در نوروز + فیلم
  • طرز تهیه لذیذترین کاپ کیک‌ هویج و دارچین + فیلم
  • طرز تهیه یک غذای ساده و خوشمزه با بادمجان توسط آشپز مشهور ایتالیایی (فیلم)