Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هيونداي به تازگي از مدل جديد سوناتا در بازار خاورميانه رونمايي کرده است. اين مدل نسبت به مدل پيشين تغييرات زيادي كرده است. طراحي جديد بدنه و خارج خودرو و تريم داخلي، خودروي سوناتا را زيباتر و بروز تر كرده است.

جلو پنجره و نماي جلوي خودرو، درب صندوق عقب، سپر عقب و ركاب هاي خودرو همگي تغييرات زيادي كرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته مايك سانگ مدير اجرايي منطقه آفريقا و خاورميانه شركت هيونداي، طراحي جديد سوناتا با مدل پيشين آن كاملاً متفاوت است و تنها به چند تغيير جزئي ندارد بلكه به كلى تغيير كرده است. ظاهر خودرو هم در نماي جلو و هم در عقب كاملاً جديد است و تغييرات ديگرى نيز در نماي جانبي خودرو صورت گرفته كه اين تغييرات خودرو را بزرگتر، پهن تر و اسپورت تر كرده است.

اين مدل در نماي جلو از جلو پنجره جديد هيونداي كه به جلو پنجره Cascading Grille معروف است و در طراحي محصولات جديد هيونداي استفاده مي شود بهره برده است.
نوار كرومي كنار قاب پنجره ها تا چراغ ها همان طور كه در مدل پيشين نيز بود ادامه پيدا كرده است با اين تفاوت كه اين نوار تا زير چراغ هاي جلو نيز ادامه يافته و طراحي زيباتري را به نمايش مي گذارد.

جلو پنجره بزرگ، كاپوت خودرو را كشيده تر و زيباتر كرده است كه با طراحي درب صندوق عقب كاملاً هماهنگ است.
در نماي جانبي با حجم هاي زيبا و دقيق روبرو هستيم كه به خوبي با چراغ هاي جلو، عقب و رينگ هاي خودرو هماهنگ است. جاي پلاک از روي صندوق عقب به پايين تر و و روي سپر منتقل شده و لوگوي نوشتاري سوناتا به زيبايي در وسط صندوق عقب قرار گرفته است.

مايک سانگ اضافه كرد مدل كنوني هيونداي سوناتا در بازار بسيار موفق بوده است با اين حال تغييرات صورت گرفته براي تاكيد بيشتر روي عوامل موفقيت در طراحي خودرو و همچنين اضافه كردن ظاهري به روزتر و مدرن تر به خودرو در نظر گرفته شده است.
براساس اطلاعات اوليه، کرمان موتور به عنوان نمايندگي هيونداي در کشورمان قصد دارد تا مدل 2018 و فيس ليفت هيونداي را ظرف ماه هاي آينده وارد بازار کند که البته هنوز قيمت و مشخصات اين مدل به شکل رسمي اعلام نشده است اما مي توان با حدس زد که قيمت نهايي سوناتا فيس ليفت 2018، در بازه 170 الي 200 ميليون تومان قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،سه دانش آموزان نیشابوری در اقدامی زیبا و ابتکاری ماکت خودرو عملیاتی آتش نشانی را در قالب یک برنامه درسی و علمی طراحی و اجرا کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور در جلسه‌ای که به منظورقدردانی از این دانش آموزان مبتکر برگزار شده بود، گفت: جای بسی خوشحالی است که فعالیت‌ها و اقدامات خدمتگزاران سازمان آتش نشانی مورد توجه و عنایت دانش آموزان و آینده سازان شهر عزیزمان نیشابور بوده و در راستای تکالیف درسی و علمی خودشان به این سازمان هم توجهی ویژه داشته اند.

ابوالفضل اسدی افزود: قطعا برای طرح‌های بعدی و کاملتر این عزیزان و سایر دانش آموزان مدارس نیشابور آماده حمایت و پشتیبانی کامل هستیم و این بهترین مسیر برای استفاده از ظرفیت‌های جوانان و نوجوانان جهت ایده پردازی‌های بزرگتر و توجه به سازمان آتش نشانی در همه ابعاد است.

وی گفت: دانش آموزان آرتین بکاییان و امیر رضا عمارلو از آموزشگاه امام حسین (ع) و آنیتا زرگرانی از آموزشگاه پدران آسمانی، سه دانش آموز خوش ذوق پایه هفتم هستند که ماکت خودرو عملیاتی آتش نشانی را در قالب یک کار گروهی طراحی و ساخته اند.

وی افزود: این دانش آموزان حدود یکماه زمان صرف ساختن این ماکت کرده اند و خودروی ساخته شده با استفاده از کنترل دستی توانایی حرکت به جلو و عقب، پاشیدن آب و دارای جعبه کمک‌های اولیه، آژیر اعلام خطر با چراغ‌های هشدار دهنده و کاملا ابتکاری طراحی شده است.

 

دیگر خبرها

  • برچسب نانویی هیوندای، خودرو را در تابستان ۱۰ درجه خنک‌تر می‌کند!
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • برچسب شیشه هیوندای در تابستان به دادتان می‌رسد!
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها