Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک صادرات ایران با شرکت مجتمع صنعتی ماموت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای پرداخت تسهیلات نوسازی و جایگزینی ناوگان باربری جاده‌ای تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور افزایش ایمنی جاده‌ای، جلوگیری از آلودگی هوا و محیط‌زیست و صرفه‌جویی در هزینه‌های سوخت، تفاهمنامه‌ای با شرکت مجتمع صنعتی ماموت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای مدت دو سال (سال‌های ٩٦ و ٩٧) برای نوسازی و جایگزینی ناوگان باربری جاده‌ای امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تفاهم‌نامه مذکور مقرر شد با پرداخت مبلغ ۷.۵۲۰ میلیارد ریال، چهار هزار دستگاه (دستگاه کشنده اسکانیا و ٢ هزار دستگاه تریلر) نوسازی به شبکه حمل و نقل کشور افزوده شوند.

همچنین وفق تفاهم‌نامه یادشده تا ٨٠درصد قیمت خرید یک دستگاه کشنده اسکانیا تا سقف ۳.۲۰۰ میلیون ریال و یک دستگاه تریلر تا سقف ٥٦٠ میلیون ریال (جمعاً مبلغ ۳.۷۶۰ میلیون ریال) در قالب عقود مرابحه، اجاره به شرط تملیک و یا فروش اقساطی ماشین‌آلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدت بازپرداخت تسهیلات مذکور حداکثر هفت سال و نرخ سود تسهیلات یاد شده مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار ١٨درصد (٩ درصد سهم متقاضی و ٩ درصد سهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای) استو همچنین خودروهای مورد نظر حداکثر به مدت دو سال توسط شرکت مجتمع صنعتی ماموت گارانتی و به مدت ١٠ سال خدمات پس از فروش و تامین قطعات دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میعاد فر در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت: این تعداد آمبولانس به زودی به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که طی برنامه ریزی انجام شده تا چهار سال آینده جمع آوری و به جای آنها ساختمان احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری