Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرشور ترین جریان رسانه‌ای کشور در این استان فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در آیین بزرگداشت روز خبرنگار اظهار داشت: شور و نشاط حاکم بر جریان رسانه‌های محلی استان قابل مقایسه با هیچ نقطه‌ای از کشور نیست و این مسئله موجب خرسندی و خوشحالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه یکی از اثرگذارترین رسانه‌های محلی رسانه‌های این استان است، عنوان کرد: در بسیاری از استان‌های کشور خبرنگاران سایت‌های محلی اصلا در جلسات حضور ندارند.

وی بیان کرد: بعضی از جلسات فنی و کارشناسی است و ممکن است در آن‌ها صحبت‌هایی رد و بدل شود که رسمیت چندانی ندارد و نیازمند پوشش خبری نیست.

خادمی با بیان اینکه نقد سازنده و منصفانه را باید پذیرفت، گفت: برخی از نقدها اثرگذار بوده و در تصمیم گیری‌ها به آنها توجه شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات نظام و دولت به مردم در استان داشته باشند و این فعالیت‌های آنها قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه هر فردی باید مسئولیت اجتماعی خود را بپذیرد، اظهار داشت: خبرنگار نیز نباید مسئولیت اجتماعی خود را فراموش کند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای رسانه به انتشار اخبار بپردازد.

خادمی با بیان اینکه خبرنگاران نباید به حریم خصوصی افراد ورود کنند، گفت: آگاهی بخشی به جامعه رسالت اصلی اصحاب رسانه است ولی تعرض به حقوق خصوصی افراد اقدام مطلوبی نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یک خبرنگار حرفه‌ای باید خودش را وقف واقعیت کند و از دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای و تنش زا خودداری کند.

خادمی تصریح کرد: انتظار می‌رود خبرنگاران به عنوان سفیران آگاهی بخشی از دامن زدن به مسائل قومی و قبیله ای خودداری کرده و به توسعه استان کمک کنند.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: به طور قطع خبرنگاران واقعی علی رغم وجود مشکلات مالی هیچگاه استقلال خود را از دست نداده و رسانه فرد و جناح خاصی نمی‌شوند.

خادمی شجاعت و شهامت را از ویژگی‌های بارز یک خبرنگار برشمرد و افزود: انتظار می‌رود اخبار امید بخش به مردم مخابره کنید و نسبت به مسئولان آنها را در خوف و رجاء نگه دارید.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان، از عصر امروز بارش شدید باران شهرهای مختلف استان را فرا گرفته است و هم اکنون ادامه دارد.

این بارش شدید که همراه با رعد و برق و تند باد بود موجب جاری شدن آب در سطح معابر و اختلال در تردد شهروندان شد.

بارش شدید باران موجب قطع برق برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد شده است.

آب گرفتگی معابر و گردباد و رعد و برق هم اکنون برخی مناطق استان را در برگرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر