Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@12:22:05 GMT

این روزهای شهرک طالقانی در شهرستان بندرماهشهر

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۲۱۶۲۹

این روزهای شهرک طالقانی در شهرستان بندرماهشهر

شدت گرفتن برخی مشکلات شهرک طالقانی در روزهای اخیر، گذران زندگی بر مردم این شهرک را دشوار کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ماهشهر امروز،شدت گرفتن برخی مشکلات شهرک طالقانی در روزهای اخیر، گذران زندگی بر مردم این شهرک را دشوار کرده است.

این روزها امکانات اولیه ی زندگی شهری همچون فاضلاب ، جمع آوری زباله ها،جوی های روبازی که روزبه روز به حجم لجن و آشغال های درونش افزوده می شود، در وضعیت بحرانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم این شهرک اینبار از اوضاع نابسامان شهرشان به #امام_جمعه این شهرک پناه برده اند شاید او بتواند کاری کن و شاید به امام جمعه شان گله می کنند چون دیگر از تعدد شکایاتشان به مسئولین و شنیده نشدن صدایشان به تنگ آمده اند.

دیگر رسانه ها هم از ازدیادِ انعکاسِ وضعیتِ اسفناکِ کوچه پس کوچه های این شهرک و خبری نشدن از خبرهای منعکس شده به تنگ آمده اند.

خطر مرگ از قِبَلِ جوی های روبازِ بی در و پیکر این شهرک جان کودکان این شهرک را تهدید می کند.
آخرین بار که چنین اتفاقی افتاد و یک کودک در لجنزار های روباز این شهرک جان داد، مسئولی بیانیه داد که خانواده او در زمین تصرفی خانه ساخته اند و خون کودک گردن خودشان است!! خب که چه؟ چون از شدت فقر در گوشه ای خانه بلوکی ساخته اند محکوم به تلف شدن هستند؟! کدام یک از احکام مدیریت اسلامی چنین وضعیتی را می پذیرد؟ نباید وضعیتشان سریعتر مشخص می شد تا جامعه شاهد چنین فجایع دردناکی نباشد؟!

انتصاب و انتخاب به سفارش فلان حزب و فلان بزرگ طایفه در حال تیشه زدن به ریشه این شهر است. کاش تدبیری صورت گیرد تا از انتخاب های متعصبانه و حزبی پرهیز شود تا روزنه ی امیدی در این شهر و شهرک و آبادی مشاهده شود.
راستی….
ناصر که یکی از ساکنین شهرک طالقانی است می گوید هنوز در این شهرک فقر بیداد می کند و عده ای از شدت نداری و بی مکانی به زمین های تصرفی پناه آورده و پناهگاهی بلوکی ساخته اند تا زندگی را در آن بگذرانند.

مرد میان سالی که با شنیدن موضوع گفت و گو برآشفته شد با تندی گفت: هنوز مردم ما مشکل آب دارند، هنوز این شهرک جوانان بیکار زیادی دارد، هنوز وضعیت بازار متاثر کننده است، هنوز کودکانمان تفریح درستی ندارند، اعتیاد دامنگیر بسیاری از جوانانمان شده است، هنوز از شدت نداری در هر خانه چندین خانواده زندگی می کنندو…

امام جمعه این شهرک می گوید: پول و بودجه در این شهر فراوان وجود دارد اما کجا خرج می شود؟ مدیریتی وجود ندارد.

حجت الاسلام هاشمی ادامه میدهد: شورا باید شهردار آینده #بندرماهشهر را فردی کارآمد و امین انتخاب کند.

وی در خصوص پروژه های بر زمین مانده می گوید:باید از شهردار فعلی پرسید بودجه شهرک طالقانی کجا خرج می شود و چرا وضعیت پروژه ها بلاتکلیف است؟

شاید این سوال اصلی همه مردم شهرک طالقانی و سایر مردم رنجدیده شهرستان بندرماهشهر است که به راستی بودجه های کلان شهرستان در کجاها خرج می شوند؟

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار در دیدار رؤسای ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، صندوق بیمه کشاورزان و عشایر شهرستان و همچنین نماینده کارخانه سیمان اکباتان ضمن تاکید و توجه ویژه به حقوق عامه کارگران افزود: کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان موظف به بکارگیری نیروهای بومی شهرستان هستند در غیر این صورت ما ورود می‌کنیم و بر اساس قانون عمل خواهیم کرد

غفاری آثار همچنین پیرامون مشکل دوربرگردان شهرک صنعتی رزن نیز اضافه کرد: ایجاد دوربرگردان در نزدیکی شهرک صنعتی رزن را با جدیت پیگیری کردیم اما نظر کمیته فنی پلیس راهور استان برای ما فصل الخطاب است.

وی ضمن اعلام حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان گفت: در سال گذشته بیش از یکصد میلیاردتومان به واحدها تسهیلات پرداخت شده و در حال پرداخته اما همچنان نیاز واحدها بیشتر از این مبالغ هست و به دنبال جذب تسهیلات ویژه و خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی شهرستان رزن هستیم.

وی درباره موضوع مشکلات جامعه کارگری کارخانه سیمان اکباتان نیز افزود: مشکلات کارگران کارخانه سیمان به دور از حواشی و از طریق راهکارهای قانونی باید رفع شود.

کد خبر 6090548

دیگر خبرها

  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • (تصاویر) زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه