Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، سردارسرتیپ پاسدارعبادالله عبداللهی در آئین افتتاح خط ۸ مترو تهران حدفاصل ایستگاه مترو شهر آفتاب تا ایستگاه مترو فرودگاه امام‌خمینی (ره)، به برخی اقدامات این قرارگاه در پروژه‌های عمرانی کشور پرداخت و گفت: علیرغم همه تنگناهای مالی و تحریم‌های ظالمانه‌ای که برای کشور ایجاد شده و موانعی که سر راه وجود دارد، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء امروز به عنوان موتور محرک کشور در بیش از ۱۰ حوزه کاری فعالیت می‌کند و با بیش از ۲۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم و یک میلیون نفر به صورت غیرمستقیم پروژه‌ها را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز وضعیت کشور و بیکاری عرصه را بر مردم تنگ کرده، ۳۷ سال است تحریم هستیم، اما برخی مسائلی که در کشور وجود دارد ناامیدکننده است و موجب می‌شود انگیزه‌ها گرفته شود، البته با موضع انقلابی به صورت کامل در قرارگاه در خدمت مردم هستیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه این قرارگاه مجموعه عظیمی است که از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است، گفت: گاهی این نکته مطرح می‌شود که قرارگاه عرصه را بر پیمانکاران داخلی تنگ کرده، اما ما تنها عرصه را بر خارجی‌ها تنگ کرده‌ایم.

سردار عبداللهی با بیان اینکه با وجود تنگناهای مالی موجود اگر مدیریت صحیح شود، می‌شود از مشکلات گذشت، از انتشار اوراق مشارکت که با تنزیل به هنگام واگذاری مواجه می‌باشد، اظهار گله کرد و از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که به وجود برخی مشکلات در انتشار و واگذاری اوراق مشارکت توجه شود.

وی با بیان اینکه حدود ۶۷ کیلومتر مترو در ۶ ماه گذشته توسط این قرارگاه به بهره‌برداری رسیده، این کار را کاری بزرگ دانست و گفت: از مجلس و رئیس مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم که گسترش خطوط ریلی و مترویی را در کشور در اولویت خود قرار دهند، چرا که از نظر ایمنی و زیست‌محیطی بسیار موثر می‌باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء همچنین با تاکید بر اینکه این قرارگاه آمادگی دارد سالانه ۳۰ کیلومتر مترو احداث کند، گفت: در سال ۹۵، ۶۵ کیلومتر تونل حفاری کرده‌ایم.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم