Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: با آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پارک ساحلی این منطقه به کانون متمایز گردشگری شمال کشور تبدیل می شود.

رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه در چهار ماه ابتدایی سال جاری با ورود دو میلیون و یکصد هزار نفر گردشگر به محدوده فاز تجارت و گردشگری منطقه تعداد گردشگران ورودی رشد چشمگیر 110 درصدی داشته است، اظهار داشت: این مهم ناشی از ایجاد زیرساخت‌ها و جاذبه‌های متمایز، ارائه خدمات متنوع و توسعه امکانات و تسهیلات در حوزه‌های مختلف گردشگری، تجاری، ورزشی و ایجاد محیطی امن و جذاب بدست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه پارک ساحلی فاز تجارت و گردشگری این منطقه خبرداد و گفت: این پروژه حلقه تکمیلی زیرساخت‌های گردشگری منطقه آزاد انزلی خواهد بود و با امکانات در نظرگرفته شده در این مجموعه ساحلی استانداردهای زیرساختی حوزه گردشگری منطقه و استان ارتقا یافته و پارک ساحلی این منطقه را را به کانون متمایز گردشگری شمال کشور تبدیل می‌کند و با تکمیل آن شاهد استمرار رشد حضور گردشگران داخلی و خارجی در منطقه خواهیم بود و همچنین موجب ایجاد اشتغال پایدار برای جوامع محلی با استفاده از ظرفیت ها و مزیت های گردشگری منطقه و استان خواهد شد .
بنا بر این گزارش پارک ساحلی در سه فاز با هدف توسعه فضاهای گردشگری و اصلاح بافت و زیبا سازی نوار ساحلی در جهت آرامش و آسایش بیشتر گردشگران از سوی این سازمان طراحی شده و اسکله مارینا، پیست دوچرخه سواری، زمین ورزش هایی همچون اسکیت، بدمینتون، فوتبال و والیبال ساحلی، سالن بدنسازی و میزهای تنیس روی میز، آکواریوم و پارک آبی، آمفی تئاتر رو باز، استخر، رستوران های متعدد، مسیر پیاده روی در ساحل، سکوی دید و منظر دریا، نورپردازی، المان های شهری، زمین بازی کودکان، پردیس نمایشگاه و پارکینگ در کنار ورزشهای متنوع آبی و هوایی و فضای سبز زیبا از مهمترین امکانات موجود و خدمات طراحی شده در این مجموعه تفریحی گردشگری بزرگ ساحلی است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد

سازمان منطقه آزاد اروند در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​