Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ شورای پول و اعتبار در جلسه امروز خود تصمیم بانک مرکزی در مورد انحلال سه موسسه غیرمجاز البرز ایرانیان، افضل توس، بانک آینده و وحدت (آرمان) را تایید کرد.

در نشست بعد از ظهر امروز شورای پول و اعتبار که به ریاست رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، تصمیم بانک مرکزی درباره موسسات غیرمجاز مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تصمیم بانک مرکزی و در تفاهم انجام شده، مسئولیت مدیریت دارایی ها و بدهی‌های موسسات «البرز ایرانیان» به بانک تجارت، «افضل توس» به بانک آینده و «وحدت (آرمان)» به موسسه اعتباری ملل محول می‌شود.

اعضای شورای پول و اعتبار هم پس از بررسی گزارش بانک مرکزی این تصمیم بانک مرکزی در این زمینه را تایید کردند.

پیش از این اعلام شده بود، دستور کار شورای پول و اعتبار بررسی رای هیات انتظامی بانک‌ها درباره تخلفات دو بانک خصوصی است، اما پس از حدود 3 بار به تعویق افتاد و 2 بار هم به تعطیلات برخورد کرد و تشکیل نشد.

با این وجود، شورای پول و اعتبار پس از 70 روز تشکیل شد، ولی شورا این موضوع تخلف دو بانک را در دستور کار قرار نداد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بادبانی و فدراسیون راگبی در زمان حمید سجادی تشکیل شدند اما پس از گذشت چند ماهی از فعالیت های آنها، دوباره منحل و به انجمن تبدیل شدند.

حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان در اقدامی غیرکارشناسی در زمان حضور خود در وزارت ورزش چند فدراسیون جدید را راه اندازی و تاسیس کرد که هیچکدام موفق نشدند و روزهای آشفته ای را تجربه می کنند.

کد خبر 6093966

دیگر خبرها

  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است